Followers

4 hari aku dengan rombongan lelaki

Unknown | 13:27 | 1Comments |
Views
satu lagi kenangan manis aku, and aku rasa memang patut pun aku letak dalam ni . mana taw, korang baca korang pun happy macam aku . :)

nana, tyra, mardiah

haritu, abang nana kawin, abang teh . hari jumaat, lepas kelas abah (abah nana) datang amik aku, nana and mardiah. kitorang ke mercu view resort. First time kot aku naik atas resort tu. dah dekat 2 tahun aku study kat jengka, Pahang ni, mane penah naik atas tu. kalau pergi mercu pun, karaoke aje kat bawah tu. 

jpeg (259×194)

kat ats ni, aku letak gambar chalet tu. lawa la jugak . tapi slack time tu, aircond dia bocor. habis meja solek and lantai dengan air. malam tu jgk, abang teh angkat nikah . Lawa siott baju nikah dyorang . color silver . sayangnye tak amik gambar . memang syg sebab kononnya tengok ramai dah photographer . ingat boleh mintak nanti . skrg, jumpa pun tak ha....

malam tu jugak, aku bukan main eksited ha, belah pihak pompuan hidang lauk ikan patin... woot.. woot.. favourite aku kot.. syok gila ! mardiah lagi lah, buruk lantak . makan tu, makan ni . (haha. sorry mardiah) .


Pastu, nak dijadikan crita, mardiah sakit perut sebab gastrik . kesian beliau . aku ade lah tlong2 urut beliau agar beliau lega . pastu beliau lega lah sikit . :) nak cerita pasal mardiah, time kat sane, dia kena kenen2 dengan amir. si photographer tak berbayar. kawan abang teh . dia ni klaka lah . tak habis2 ushar mardiah. tapi, mardiah tak layan pun. kat atas tu, gambar amir ngn mardiah . aku curi amik gambar. sweet kan aku? jahanam~

mm. hari sabtu, kenduri kat belah pihak kak nani . kat desa jaya . banyak baju tukar2 . dah macam cerita hindustan dah dyorang. heee.....


orang cakap muka abang teh macam Ashraf muslim. ada lah gaya. dalam gambar tak sangat kut. tapi depan2, memang sama lah. tak caya? jom pi jumpa abang teh . hehe. kak nani pulak macam irma hasmie. wah.. artis gitu..

Lepas habis kenduri, terus ke kuantan. hari yang sama . aku, mardiah and nana balik dengan amir . dia kelaka. titik . sampai kuantan, ktorang stay kat chalet kat taman pertanian pulak . yelah , kenduri buat kat taman pertanian. semad gitu . hari ahad, aku jadi cam flower girl. bagi souvenir kat tetamu bagai . i love this job. memang biasa keje aku lah tu kalau kenduri kahwin . 

okeh, kt bawah ni, aku bagi gambar2 yg separa gambar . eh, aku pun dh tak paham ape aku cakap..

pintu gerbang ke kayangan~

kakak and nana . nana sangat manis n lawa kan.. :) syg dia gila babeng!

sebelah i tu, boyfriend angkat i punye kawan...

nana with mama

mardiah with abah. ktorg ejek mardiah tukang urut
sebab pkai bju cam  spa kat Megamall. haha.

tgk mama, still slim. dah kalah anak dara 2 orang ni..

ehem.. ehem.. tade orang nak ngorat ke.. hehe

Atokkk!! gonna miss u atok..

acah2 model gitu..

with angah. super duper lawak lah angah ni. dia a master mind nk kena kan mardiah dgn amir.

aku suka family nana . big . big . big . family . semua cam unite aje . 

Aku suka atok/tokbah . dia memang sporting . then, dia selalu kasi nasihat pasal belajar . "belajar selagi ada peluang~" atok kate. aku teringat conversation aku dgn atok . "atok.. kite dah tak ade atok.." . atok jawab "takpe lah.. ni  atok ade.." sob..sob.. sedih aje dengar.. 

time nak balik tu, aku dah salam2 dengan orang rumah. pastu, masuk dalam kereta. tetiba dengar ada orang panggil2 dekat luar. mardiah cakap atok panggil . rupa2 nya, terlupa salam atok. tak jumpa masa tu . aku pun masuk semula rumah. atok cakap "cepatnya balik, tak salam atok dulu.. lupa kat atok dah ek? aku pun berdalih2 je. pastu atok cakap
nanti datang lagi jumpa atok. raya kat rumah atok. cakap kat adik(nana) nanti." 

sumpah nak nangis time tu wey.. kalaulah masa hayat tok nenek aku camni, mesti syok kan . family belah daddy aku demand . dia lagi pentingkan yang berada. untuk kami tak.
www.tips-fb.com

1 00 org doakan tyra sihat:

Himawari Mirsada said... [Reply love]

nice photos..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers