Followers

Segmen : Kenangan Ramadhan

tyra lee | 05:44 | 4Comments |
Views

Apa kenangan tyra masa bulan puasa :

Nak cerita kenangan masa bulan puasa ni banyak sebenarnya . Tapi yang paling tak boleh lupa, masa umur 8 tahun time tu . tyra ni jenis yang tak reti duduk diam . time tu pulak dengan 4 orang sepupu, tyra lah yang paling tua . kitorang pergi main kat kampung sebelah . jalan-jalan rumah member lah, pergi memancing lah . main masak2 lah . time tu pulak, ada kedai runcit . ada sorang sepupu tu tak puasa . dia pun ajak pegi beli aiskrim pop .  dah sampai kat kedai, semua sepupu beli . tyra pun dahaga jugak . apa lagi, beli lah sekali . dah habis 3 batang aiskrim pop, mula la takut nak balik sebab daddy cakap, orang tak puasa tak boleh masuk rumah selagi orang puasa tak berbuka puasa . lagi pulak time kecik2, ma selalu usik dengan hantu. takot wo! time pukul 5 camtu, baru la balik.. balik2, buat muka letih konon nye penat puasa.. so, petang tu, dapat lah 'berbuka puasa' dengan semua.. tayah duduk kat luar.. hehehe...

p/s: tipu tak baik.. jangan ikott...

Nama dan  warna untuk doodle

Nama: Cik Tyra Lee
Color: #BFFF00

tag ;

www.tips-fb.com

4 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers