Followers

Header baru sempena dah jadi budak degree LOL

Unknown | 10:11 | 2Comments |
Views
kalau korang update dengan aku , tu pun kalau lah , korang mesti perasan yang header aku kaler dia lebih2 kurang je . paling tak pun pusing2 , color sama je . tapi korang jangan tak paham . sebenarnya jadik camtu pasal aku tak pernah tukar background aku . 

memang agak lama jugak la. makan tahun . 10x tukar header , background still tak tukar . domain dah nak habis bayar dah , background still nama hijaulembut lagi . haha . kali ni aku buat header versi degree . versi degree aku lah . 


yang atas ni yang aku dah tak pakai dah . bosan dah . haha .
 sebelum tu , aku nak story sikit pasal gambar header baru kat bawah ni . sorry la pada art and design punya kaki . sebab tak kemas sikit , aku buat ni tergesa2, anak sdara datang nak tekan-tekan lappy . haha . gambar ni sebenarnya diambil masa karnival mesra segamat. ktorang sumua organizer, bawah UiTM segamat . 


kalau korang jumpa baju camni pastu ade logo M cam MIG david teh o tu, sah la tu budak marketing, UiTM Johor.  satu fakulti pakai baju ktorang taw . hehe baju ni custom made by department aku. si Aliff. Tu budak yang paling tinggi dalam gambar tu .



Gambar di  atas juga sebenarnya gambar time ktorang masuk pertandingan makan . tak sangka menang tempat kedua kalau tak salah , muka aku sedikit masam tiime tu sebab tengah fikir cemane aku nak habiskan ice cream cair tu secepat mungkin . Tapi group ktorang mmg super laju wa cakap lu . rindu pulak dah . hehe (padahal kat karnival tu baru kenal-certain lah)

okay , kalau aku rajin aku tukar lain . tak smooth je aku tengok grrr.... ape pendapat korang dengan header baru aku ni?

KLIK LINK NI KALAU NAK TENGOK HEADER YANG AKU PERNAH PAKAI SEBELUM NI.
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Raja Syakirah Raja Omar said... [Reply love]

arghhhh! tension takdapat tengok gambar sbb UPM punya wireless neh skema sangat. even .blogspot pon takboleh bukak. grrrrr

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@Raja Syakirah Raja Omar haha . bawak bersabar. esok boleh datang tengok lagi.. haha

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers