Followers

Nafas baru

Unknown | 05:23 | 0Comments |
Views

Hai geng! Alhamdulillah aku still bernafas. 

sekarang aku dah semester ke empat degree . fuh. macam kejap pulak . rasa macam semalam baru masuk degree. 

ape je yang aku nak cerita, secara kasarnya, aku dah pindah rumah , aku dah naik pangkat dalam persatuan aku, pastu lagi... aku dah bertambah berat badan sebanyak 5kg. hahaha (perlu ke?) lecturer pun dah makin kenal aku tapi dengan nama tyra. nama uyu dah selamat dikebumikan. biarlah dalam persatuan lama aja nama tu. 

Tadi AGM marketeers. first meeting tahun 2014. ada video untuk last and very last event. damn seriously air mata keluar. rindunya dekat semua. Ell pun dah letak jawatan. aku hormat keputusan dia but , im gonna miss her. kita dah macam family kan. 

petang tu, jumpa madam shahniza. she's good . sangat2. sometimes rasa macam kakak , sometimes rasa macam mother. :) still ambil berat pasal marketeers walaupun dah letak jawatantapi still mintak update. siap nak tolong dapatkan juri utk next sem punya aktiviti. okay, roughly this semester kita akan buat tiga event . first "save the earth" dekat port dickson yang diketuai oleh Jue, then teambuilding kat JB by alip, pastu program hi-tea by ikin. tu secara kasarnya. 

secara tak kasarnya, tunggu lah kalau aku rajin, aku update. hahaha.  

secara lagi halus dan terperinci, gambar atas tu salah satu gambar kat sungai mekong, vietnam . hoyeah.
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers