Followers

Gambar tyra zaman sekolah (4 gambar)

Unknown | 13:16 | 0Comments |
Views
 Hello people! 
lama gilaaaa tak update. its about a year kot. haha. Haritu laptop aku kena virus. sampai keluar flash-flash, popup bagai.. sampai nak shutting down pun tak boleh dah, aku dengan risaunya terus tak buka lappy. 

Esoknya terus hantar lappy kat kedai, format. kira macam dah tak kisah semua harta benda dalam lappy, asal dapat selamatkan lappy dah cukup bagus. pasal assignment pun tak perlu risau kut sebab baru start sem baru. 

Tup tup, dua hari lepas hantar lappy kat kolej zamrud, UiTMJ . murah gila.. dah la murah, lepas buka lappy, semua dapat diselamatkan.. gambar lama yang aku ingat dah hilang terkubur, sebab tak jumpa kan, semua dah selamat di backup dlm 1 folder. lepas godek2, ni lah hasil gambar yang lama hilang tu, gambar dari zaman sekolah.

by the way, laptop Compaq HP aku ni, aku pakai since aku tingkatan 4. hadiah birthday from ma. zaman dulu bukan semua orang pakai lappy, semua ke cyber cafe je. aku pun dulu tingkatan tiga asyik pergi cyber cafe nak buat tu ha, kerja kursus sejarah. yang lebihnya main game dengan edit gambar utk myspace. hahahaha! siapa hidup zaman tu angkat tangan!

handphone pun mana ada kamera time ni, kalau ada pun tak se clear sekarang. aku pakai sony kalau tak salah dulu . tapi gambar ni, ambil guna kamera kawan. time hari guru. hitam betul aku, active sangat berkawad. kadet polis lah sangattt..

 dengan kawan kelas. raihanah, aimy, nabila.
 best friend forever, farah, aini, pia tukang ambil gambar.
zaman ni paling best. sebab zaman ni tak sama dengan zaman diploma, zaman degree lagi lah tak sama. 

 epic gila gambar ni, bila tah aku lari2 kat koridor sekolah. haha. 

macamana lah agaknya zaman sekolah korang ya? masih ada gambar tak? hemmm...

www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers