Followers

Richard Dalam kenangan aku~

Unknown | 02:38 | 1Comments |
Views

chop! jahatnye tajuk aku.. sory2.. maksud aku tu baik okay.. maksud dia.. aku teringatkan cemana aku kenal dia ni..

Ni kawan aku... nama dia Amirul Firdaus .. aku tak berape ingat macamana aku boleh kenal dia. Start form 4 tak pun form 5 cam tu lah . First time aku tahu pasal dia dari member AMG (Akademi Menara Gading), si Azhan dgn Azuan. 

Azhan or Azuan: Tyra nanti kirim salam kat apek ye.. 
Tyra :                  lah.. aku mane kenal dia pun... korang kan duk pekan . kim salam la sendiri...
Azhan or Azuan : ktorang bukan satu sekolah pun . tak slalu jumpe . 
Tyra :                 yelah2.. InsyaAllah..

APEK,
camtulah dia.. asal lepak dengan aku, then tade topic, tu la yang dyorang bukak.. kalau tak pasal angah aku, tak pasal race, pasal kim salam kat ko la jawabnya. sampai lah suatu hari... ko dtg umah aku.. hantar rombongan meminang ... eh.. eh.. eh.. silap2.. datang lepak dengan angah.. angah aku dengan abang ko kan kamcing.. time tu ko datang dgn abang ko ramai2.  seingat aku. aku ade tegur ko time tu.. tapi tak ingat ape yang aku ckp.  muke ko sumpah macam pendiam gila time tu... haha..

apek


Alhamdulillah, dapat tempat study sama2.. Time awal2 aku masuk U.... aku tade sape2. and aku tak ada PTPTN. aku tak ambil PTPTN.. bank pun aku tak ade. Nak dapatkan duit, aku kena balik rumah dulu baru dapat.  Then nasib aku baik sebab ade dua orang member yang baik hati ni.. sorang apek and sorang lagi, Raja Mohammad Hamizan . Aku pinjam la bank dyorang.  :)

Raja
banyak kali korang tolong aku bab2 duit. yang aku tak boleh lupe, Apek a..time tu kat DSG. ade festima kalau tak silap aku.  time tu ko dah janji nak kasi duit yang mak aku kirim tu . dekat depan pintu utama, orang tengah keluar masuk, ko terus hulur sebebas2 tangan ko kat aku . aku terkejut jugak time tu . tapi buat muka cool aje.. sampai ade member aku tegur..

member : huyooo... ade orang kasi duit.... boyfriend ek...
aku senyum jek.. tak perlu kata apa-apa.. haha. Raja pulak, aku terkesian kat ko.. macam2 halangan sebab nak tolong keluarkan duit untuk aku.. tunggu aku la, bank rosak la .. hujan la.. jalan kaki lah.. kesian.. ko dah la antibody tak kuat.. haha.. btw, thanks korang... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki korang.

Apek

Banyak yang best.. dulu masa muda2.. naik bas aje.. tak macam sekarang. masing2 bawak kereta. nak jumpa kat U pun susah since dah duduk rumah sewa.

Japp ! mesti pelik kan cerita tak kena tajuk. sbnrnye selain apek, orang panggil dia ni Richard.. Sbb tu tjuk ni Richard. tadi baru aku interview dia asal nama tu... haha.. nak cerita ke tak ek? tayah la kot.. korang tanya lah dia sendiri. :)

last but not least.. aku senang berkawan dengan ko.. ko baik... bukan jenis berkira lah.. and... aku dah tunaikan janji dulu yang nak letak ko dalam blog aku.. hahaha.. sekarang kira kosong-kosong la ek.. hehehe..

p/s: sorry aku curi gambar korang kat FB. utk kepentingan bersama. haha.


www.tips-fb.com

1 00 org doakan tyra sihat:

^^Y said... [Reply love]

awwww thx tyra.. speechless ...

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers