Followers

Aku Menang Contest: "Di Mana Ninie?"

Unknown | 09:21 | 4Comments |
Views
Mengumumkan.. Pemenangnye adalah~~~
 adalahhhhhh PRINCESS TYRA UYURA!!

Alhamdulillah.. :D aku menang.. and hadiahnya adalah.. jeng.. jeng.. jeng..


Letakkan cursor pada gambar utk kejelasannya
-cik tyra-



Aww.. Comeynye... ^^


Thanks ye ninie.. sebab bagi menang... :D
(tak sia2 blanja makan haritu)



ececeh... tak baik..cik ninie jujur orgnye..
tak main rasuah ye kawan2.. 


Pada yang tak menang..
jangan risau..
cuba lagi..
suruh la cik ninie buat lagi contest.. 



i lebiu lah.. :D



(ni aku cakap dalam hati )
"huyoh.. tak sabarnye nak pkai bju tu.. mesti member aku jeles.. haha" 


(aku ckp dalam hati je taw.. anggap la korang tak dengar..
sbb aku mmg ckp dlm hati)
haha




www.tips-fb.com

4 00 org doakan tyra sihat:

♥ sitifarhana ♥ said... [Reply love]

wahhh...bestnyee...

thniah utk awak :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

tahniah yer...

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Sayidah Nafisah Ruslan said... [Reply love]

comelnye baju tu! :)
tahniah..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
penyuluh perikanan said... [Reply love]

bagus sekali nih blognya, salam perkenalan, silahkan kunjgi balik ke blog kami kita tukaran link
ini link saya
http://penyuluhpi.blogspot.com/
penyuluh perikanan

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers