Followers

Selamat Pengantin Baru Suriyati Zulkifli (14 December 2013)

Unknown | 20:45 | 0Comments |
Views
Macam tak percaya je cerita ni. kakak aku dah kahwin wey.. gengster kampung pisang dah kahwin. kah3..



Aku just nak share pictures pastu sikit2 cerita yang boleh la buat kenangan kan.. 




Majlis sanding bagai-bagai ni pada 14 december 2013. hari yang sama birthday my best friend, farah najihah mohd faisal and my good friend nur Azreen daud. haha. but until now aku tak wish birthday kat nana. On that day, aku busy gila. sumpah ingat, even 2 hari after pun still ingat. tapi dah terlambat utk wish. sorry nana..



Ni sepupu aku kak dila dari KL. 



Pengapit of the day. Penat gila hari ini. Family aku dah la jenis tak suka bergambar . kesian kakak aku duk panggil semua adik beradik untuk bergambar bersama. 


Dengan rasa penuh tanggungjawab, aku dengan encik Afiq terus kumpul adik beradik bergambar bersama ma and daddy. just angah je tak nak join. sebab dia sibuk kat dapur, baju pun dah bertukar. tak senada dah. Time nak panggil diorang tu, aku siap buat ayat sentap lagi bila dorang taknak bergerak ke pelamin. aku cakap:

"nilah gambar kita satu keluarga. kang mulalah sedih kalau tengok gambar tak ada. langsung tak ada kenangan bersama"


aku harap time aku kahwin nanti semua pun boleh berkumpul satu family dalam satu gambar. 


Gambar family. tak clear. tapi tunggulah gambar dari photographer ek nanti. haha


Gambar dengan Wan (Nenek) ktorang


Gambar dengan ayah saudara (Ayah mbong)


Dari kiri: Ma, Mokni, Tyra, Kakak


gambar tak clear sebab aku time ni pergi snap pakai candycam punya apps. menyesal :(

 

gambar makan beradap. Encik Afiq ambilkan. hikhik

 


gambar last paling rare pasal sebenarnya time ni musim banjir. baru lepas banjir sebenarnya. so sebelum aku and encik afiq teman pasangan sejoli ni photoshoot outdoor, ktorang teman diorang ke bengkel kereta. untuk cuci kesan lumpur kereta kot. entah aku tak tahu. just tinggal kereta situ then ktorang terus shoot ke shooting outdoor. 


 shooting outdoor, next entry :))











www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers