Followers

Marketeers Appreciation Night (9 December 2013)

Unknown | 00:54 | 0Comments |
Views
post melalui draft lama. haha

Malam dinner yang agak penat. bukan agak je.. sangat penat . since aku dapat satu jawatan baru yang memang cool . Biro Decorasi . dulu pernah dapat jawatan ni masa organize event diploma part three tapi aku bukan ketua. aku just orang bawahan.

Siapa cakap biro decorasi senang wey, susah... susah nak mati.. memula budget ktorang rm100, then kena cut RM50. bila discuss balik dengan Ketua program, aku dapat tambah lagi rm30 . so total rm80 . okay lah kan.

Aku tak banyak ambil gambar deco pasal aku busy gila. then terlupa bawak handphone. pape pun, aku just nak share gambar dinner okay . tema dinner ktorang masquerade. 


kat entrance. pape pun mmg aku suka hotel ni, dia punya hall tu best and cantik.


yang frame tu, aku yang buat. thanks kat aku punya subordinates, si Mai dengan Nabila. good job sebab dapat cari gabus tu. diorang ada buat topeng besar guna gabus tapi tak ada photo la..

The King of the night . abang Syaf kita . 
Mantan Ketua Persatuan Marketeers kita, Shahrul 
orang kuat Marketeers UiTM Segamat tahun 2013, Shahrul, Rashid, Putra, Syaf and Tyra. sumpah suka gambar ni. Lady liked.
my classmate, payal and pamy. payal menyanyi malam ni. sumpah sweet. pamy plak bahagian multimedia. aku salute kerja dia. sangat lah berbakat. aku pulak jadi pelakon time tu. dapat watak perampas. haih, aku yang muka baik nak mati , boleh dapat watak jahat pulak. 
ikin, payal, tyra and pamy. crop gambar ikin and payal, tinggal gambar aku dengan pamy, then post insta, confirm issue. hahaha
with props yang aku buat. banyak woi, ada dalam 50 pieces aku buat, aku ingat senang, penat nak mati, dah la leceh nak gunting2, cellotape bagai, nasib lah exco lain tolong jugak. thanks guys.

with my lady, my classmate, my trip mate, and bagai2 , elena .  
with my junior, wanie . Ya Allah sumpah tinggi, tanak diri sebelah dia, aku rasa rendah diri. aceceh . ahhaha 
ni pulak shahrin, aku punya classmate. sempoi, klaka. gila pun ya jugak. haha
okay, ni pulak time tengah potong2 benda alah tu. tapi aku suka pic ni.. without makeup, 3 minggu berturut2 kekal sebagai DP bbm aku . hahaha
ni gambar after shooting drama . bergambar dengan crew . yang ell tu, datang hantar kek coklat je . acah2 he. hahaha. 
gambar hall before event. seharian ktorang kat hotel tu, turun naik hotel, nak siapkan bagai. 
ha, nampak tak mask tu. macam2 jenis ada. nice jugak la tema ni. 
aku suka pic ni . dari kiri, ika, mel, tyra, madam, jue . aku menang cabutan bertuah. bertuahnya aku. hahah
beautiful . bukan yang depan, yang blakang tu. hahahaha. 
king and queen of the night. no doubt la menang . mmg cantik wey . 
classmate, bukan whole subject, tapi classmate in certain subjects . nice one :)

aku enjoyed . sangat-sangat . rasa berbaloi spend time kat sini . :)
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers