Followers

surprise dari sayang time birthday!!

Unknown | 08:34 | 2Comments |
Views
6 August baru ni birthday aku..
birthday tahun ni paling aku rasa seronok.. !!
wah..  

mane tak nye.. ni tahun pertama aku celebrate birthday dengan bf aku.
sebelum ni, tak sempat pun nak celebrate, dah putus. tak pun time tu aku single..
hehe..

cerita surprise tu plk start camni.. :D

-disebalik tabir-
memula dah janji nak celebrate bday kat UiTM.. kebetulan pulak birthday aku jatuh hari sabtu.  so ingat boleh lah berbuka puasa sambil celebrate birthday aku.  tapi, malangnye, incik afiq ade test pagi sabtu.  aku pulak minggu depan nak pergi pejabat untuk buat record.  kalau tak balik minggu ni, minggu dpn tak balik, lambat lagi lah boleh bbuka puasa ngn family.

aku pun ape lagi, kalut sebab khamis malam jumaat baru nak cari jalan nak balik. hajat asal nak balik dengan incik afiq. tapi sebab test tu, tak jadi. aku tanye ika,sebab dy drive. then tak dapat.  sebab full.  aku punye lah sedih. tak kan nak naik bas sorang2. nana and kechik naik dengan ika.  lagipun comfirm penuh.. ramai kut balik minggu ni.

aku ngadu kat incik afiq. dy pun tolong2 cari.  sambil tu aku call daddy. then daddy ckp, daddy bincg dengan ma dulu.  pastu, subuh tu, daddy call ckp boleh datang amik.  tak jadi balik dgn kawan afiq, fairuz..


-6 August 2011-
smlm incik afiq mcg cakap nak dtg harini.  tapi, tetibe..


incik afiq: sayang...sori... : (
aku: kenape?
incik afiq: ibu suruh berbuka kat umah.... :(  tak dapat nak pergi kuantan syg.. :(  (aku sedey time ni..)
incik afiq :  saya minta maaf syg... sy tak sengaja.. :(
aku: tape la.. tapi ahad tolong amik saya boleh tak syg..
incik afiq :  hem..tak janji la.. tkut tak sempat nak balik rumah.. tapi tape.. sy boleh minta tlong fariz hantar awk balik. nanti dia balik bawak kerete.. tapi saya usahakan la amik awk jugak.. jgn risau ye..awk tgh buat ape?
aku: ktorg (aku n family) tengah bincg sal mlm ni.. semua kecewa awk tak boleh dtg..
aku pun cte2 rancangan ktorg nak bbuka puasa same2 kat padang malam ni..
incik afiq: ruginye sy..sian kat awk.. :(

aku pun ckp aku nak kua dgn beshpreng aku.. time aku tengah bersiap2 tu..tibe2 ade call...

incik afiq:  syg, tengah buat ape?
aku: tengah bersiap2 nak kluar dengan echa..
incik afiq:  cube awak keluar kejap..
aku:  orang tengah pakai baju ni.. nanti lah..
incik afiq:  kejap je.. kluar la jap..

aku pun, cincai2.. kluar.. then..

arghhhh!!  terkejut sangat nampak incik afiq ade depan uma!!! sebelah tangan pegang handphone, sebelah lagi pegang paper bag besar.. thats my hadiah! guess what? teddy bear.... :D
harap je bulan puasa.. klau tak time tu jugak rasa nak jerit..  
dy kacak sangat time tu.. fulamak.. dengan coat hijau, sluar pink rambut warna warni..eh, silap2,, ingat badut ke? hehe...dy pakai kemeja coklat, jeans lah, sempoi...simple but nice.. love it.. :D

rugi tak amik gambar time bear tu dalam bungkusan.. sayang saya yang bungkus sendiri.. :D

ni gambar bear tu.. besar!! comey kan.. lembut plak tu.. :D
terima kasih sayang.. 

ktorang pun jalan2 kat bandar kuantan.  sambil2 jalan tu, incik afiq cakap..

"harini kan birthday awak, cakap je ape awak nak..  saya belikan untuk awak.."

ktorang pun jalan2.. then nampak 1 kiosk.. ade jual macam jenis kemeja.  oleh sebab incik afiq suke tengok aku pakai kemeja.. aku pun pilih kemeja lah. macam2 cube. then amik yang corak polka dot.. pun tak amik gambar sebb tak ingat.. hehe..

ptg tu, ktorang berbuka puasa sama2 dengan family aku kat padang.  seronok sangat. :D pengalaman yang tak dapat nak dilupakan.  pengalaman pertama dia berbuka puasa kat kuantan.  depan masjid.. ramai2.. memang penuh 1 padang dengan orang2 yang berbuka puasa.

yang best sekali.. time birthday aku ni, duit ptptn aku masuk. aku pun beli lah hanphone baru... samsung galaxy ace.. sayang aku temankan.. ushar banyak kedai.. drive kemane aje aku nak pegi.
tanpa jemu layan kerenah aku.. thanks sayang. syg awk sgt2..

lagipun handphone lame dah rosak.. :D

-7 August 2011-
balik UiTM jengka.  balik dengan incik afiq.. the end... :D




www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Ana Amalina said... [Reply love]

sweet couple..btw, epy bufday jugak yer =D

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
annuhsi said... [Reply love]

nice , telat nak ucapkan hepy B-Day :) ..... dah follow kat sini , follow back ya di
annuhsi-ts.blogspot.com

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers