Followers

Gieyana Giveaway ~Saya Mahu!

Unknown | 08:26 | 3Comments |
Views

Saya Mahu menang dalam giveaway ini sebab..

saya teringat masa saya kecik-kecik dulu, saya ni suka sangat main perfume. Dady pulak jenis yang tak suka bau perfume. Kalau main sembur-sembur dekat teddy bear ke, sofa ke , dari jauh lagi saya dah dengar...


Hachooooom!!


daddy bersin. Lepas tu.. dia start membebel tak tentu hala. 
saya pulak, bila dah dengar suara daddy cepat-cepat menyorok bawah meja. tapi, saya menyorok pun macam tak menyorok lah kan. bau perfume kuat sangat. last-last kena tangkap jugak dengan daddy, and daddy simpan perfume tu atas almari bilik sampai sekarang.  -padan muka-  (haha)

so, saya nak menang give away ni sebab daddy saya makin tua. pun dah tak kisah dengan bau perfume. saya ingat, kalau saya menang, saya nak hadiahkan kat daddy :) and imbau balik kenangan ni sama-sama :')
www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

Unknown said... [Reply love]

Good luck Tyra ^_^

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Gieyana said... [Reply love]

thks psl sudi joint..gd luck k..:)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Gieyana said... [Reply love]

Thks psl sudi joint..gd luck k..:)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers