Followers

Pendapat korang tentang kening tebal

Unknown | 09:51 | 7Comments |
Views
Okay , harini.. aku ada activity sikit untuk korang . tentang KENING TEBAL . 


Pada pendapat korang lah kan , cantik ke tak kening tebal ni?  compare antara dua gambar kat atas ni..
sambil sambil tu, tengok gambar kat bawah ni.. pakcik google pinjamkan.. haha


Dulu, masa sekolah rendah, menengah.. kening aku pun tebal.. bersambung lagi kau. Ramai orang puji2 kening aku cantik . Tapi lagi ramai yang kutuk kening aku buruk . Part yang paling sedih , ada yang mengata belakang pasal kening aku . 


Tapi i don't mind... sedih tu sedih.. tapi yelah, bebudak baru nak up, bukan fikir panjang pun apa yang dia nak cakap . pakat main cakap aje.. Kening mahal aku tu bertahan sampai aku tingkatan lima . aku masuk aje diploma, bahagian tengah kening aku dah takde . yang bersambung tu lah.. salah aku jugak . entah lah , hantu mana yang rasuk aku , aku ambil pisau cukur bapak aku, and puf! hilang kening aku .  nasib tengah je yg hilang..


Then, rupa kening aku nampak klaka . aku mintak akak aku tolong alter kan, tapi time tu akak aku tengah kursus mak andam . then tak pro lagi bende2 yang macam ni. kira aku ni bahan experiment dia lah. puf! tak lawa langsung~ haha


Hari berganti hari, kening aku dah tak tumbuh macam kening asal , tak pe lah . as long as tak semua tercukur . oh, aku tetiba teringat satu perkara . budak2 sekolah suka buat andaian . kening tebal kuat cemburu lah , kening tebal kuat se*s lah ape lah . merepek2 lah . so tu pun salah satu effect kenapa aku mengambil keputusan tersebut. peer presure!


Sekarang, aku punya kening macam yang kt atas ni kot . haha . tapi lagi tebal . seriously tebal . 
dulu ramai panggil aku elfira loy . tiime diploma pernah ada sorang budak ni ingat aku elfira tu , siap nak bergambar lagi . aku ckp la nak cepat . haha


Ada pernah kawan kakak aku datang rumah . dia tak habis-habis puji kening lebat aku . Then cakap "Akak tengah mengandung ni.." sambil sengih2 . dia nak suh kenan ke anak dia . haha . ada jugak kawan2 yang tanya samada aku pakai celak eh kat kening . memang tak la jawapan dia . aku antara orang yang cerewet kat kening . even kalau aku make up pun , aku mmg tak kan sentuh bahagian kening. 

Yang paling terkejut , time first class semalam , aku duduk barisan tengah, time nak pandang belakang tu, ada budak lelaki . then dengan spontan dia cakap "kenapa kening kau ni cantik sangat ha, lawa gila sial kening kau" perghh.. kasar gila bunyi dia . tapi sebab dia cakap lawa, aku buat2 tak dengar je ayat hujung tu . 


Tapi aku senyum and jawab biasa2 je lah . original . sebab dia ingat aku tambah something . okay, sekarang berbalik pada soalan saya first cerita tadi.. apa pendapat korang? :D

www.tips-fb.com

7 00 org doakan tyra sihat:

Unknown said... [Reply love]

kening tebal cantik..! suka tgk cik tyra n bf. dua2 kening cntik.. :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@Green Amilahehe.. tq yunk!
kalau ade anak nanti cemane lah agaknya kan.. haha

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

Sy suke kening tebal, cantik je nmpk cm tyra. :) sy da follow awk. Klu sudi awk follow sy back. Sy org baru....hehe. Tq :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

Sy suke kening tebal, cantik je nmpk cm tyra. :) sy da follow awk. Klu sudi awk follow sy back. Sy org baru....hehe. Tq :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@Puteri Fiza haha.. terima kasih.. pastikan ade butang follow ya. hehe

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
NORSHAHFEZA HAMSAN said... [Reply love]

kening tebal la akak suke, cantek mcm tyra tu =)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@NORSHAHFEZA HAMSAN aww.. segan lah kite akak! haha

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers