Followers

susahnya hidup sendiri

Unknown | 03:23 | 2Comments |
Views
9 September 2013, aku dah mulakan semester tiga . Everything is fine. So far , lecturer okay, kawan-kawan sangat lah okay . sometimes aku rasa aku adalah orang penting . maksud aku , rasa dihargai. aku tak mintak pun nak dihargai ke ape kan . Tapi dengan ada diorang , aku rasa lengkap , happy , my dearest classmate, SYIDA, ERIN, DEE, SHAMA . love all of you . 

the problems started..........

Bila pakcik rumah sewa nak kan sewa rumah . semua tahu yang ktorang kan haritu cuti semester.  dua bulan plak tu . dia cakap nak kasi half . tapi masalahnya tak half pun. bulan 7 dia nak suruh bayar full.dah la semua dah pindah . tinggal aku dengan merra je sekarang ni. ingat senang ke nak contact semua ex rumah tu. 

bila text, ada je yang tak reply. ada je langsung tak angkat call . penat la camni . diorang dalam 200 something je bayar termasuk bill. langsung tak kesiankan aku and merra . kitorang lagi lah . sewa untuk bulan 8 sahaja pakcik dah kasi half, tapi half bahagi dua. sewa yang sepatutnya tujuh orang bayar , kitorang berdua je bayar . bayangkan lah..

campur campur tolak bahagi semua sekali , ktorang berdua kena bayar dekat lima ratus lebih . bagi korang yang banyak duit, it is okay, but for us, PRICELESS. 

now onward aku nak kena save duit for buku, for trip to vietnam next year . fuh.. fuh.. parents? aku nak hidup sendiri tanpa mintak duit dengan mereka.. insyaAllah..

www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said... [Reply love]

inshaAllah akan okay.hidup jauh dari parents kena pandai jaga kewangan.sama la dgn kite.GOOD LUCK

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

take care, gudluck. :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers