Followers

Showing posts with label contest. Show all posts
Showing posts with label contest. Show all posts

Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1

Unknown | 19:33 | 11Comments |
Views

korang , harini aku nak ajak korang join satu segmen best . 

Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1 

segmen ni berlangsung selama setahun kot . 
Apa faedah korang join segmen ni?

KORANG AKAN DAPAT 3000 FOLLOWER!

Apa 3000 Follower? Biar betul? Tipulah!


Korang tidak percaya? Cuba lihat calculation di bawah ini

          1 Bulan = 30 Hari
x    1 Hari = 10 Follower
-------------------------
1 Bulan =  300 Follower
-------------------------

Tengok baru 300 mana ada 3000 Follower? Tunggu sekejap mak cik, pakcik, atok, nenek B3D1 belum siap lagi.

300 Follower X 12 Bulan = 3600 Follower

Best kan ? So apa lagi yang anda tunggu?

tekan SINI atau pun tekan banner kat atas tu . 
www.tips-fb.com

Top Commentor bertuah adalah...

Unknown | 22:22 | 8Comments |
Views

Tiga orang pengomen tegar blog ni adalah..


Sila terima hadiah yang tak seberapa ini ye :) yang penting rare . memang aku buat khas utk pemenang je. :3

SATU
DuniaWilma[dot]com

so, kawan-kawan , kalau ada yang buat segmen, join segmen , apa-apa , ajak wilma . wilma sangat rajin orang nya taw . aku suka betul dengan wilma . sebab semua entry aku dia comment . :D  ada aja pandangan dia . yang aku tahu, wilma ni seorang yang supportive . ramah :) so kalau korang nak jumpa wilma , sila ke blog beliau . klik gambar kay..

oh, wilma .. sudilah terima.. boleh letak kat sidebar juga :D



DUA
paheet manees hidup sapeeja

Kak sapeeja . sangat-sangat comey :) entry dia biasanya pasal perjalanan harian . Tapi aku suka baca . cara penulisan yang tak bersahaja . slumber . gelak-gelak . semua ada . siap package gambar-gambar yang awesome lagi :D selalunya comment2 kak sapeeja buat aku senyum . loike it ^.^

kak, sudilah kiranya terima hadiah ini. boleh adjust kat sidebar :D



TIGA
Blog hana ni lawa.. sebab dia hijau. bapak tenang nye . aku pulak memang dah febret hijau. lagi lah rasa cntik . hem. lama jugak hana tak comment kat blog aku . entah merajuk ke ape tah.. tapi xde hal . mungkin busy kot. haha .pape pun klik gambar nk ke blog beliau :D

terimalah hadiah yang tak seberapa ni..
Saje buat warna hijau.. haha


Sekian terima kasih... korang nak? comment la banyak-banyak. hahaha
www.tips-fb.com

mencari followers yang ke 1000~

Unknown | 20:16 | 6Comments |
Views
Salam... :)


Seperti yang anda nampak . (ceh, nampak ke . aku pun kena besar kan .)

tak.. tak.. jangan pikir aku nak show off ke hape . aku sebenarnya nak cari follower yang ke 1000 . 
barang siapa yang jadi follower aku yang keseribu  . aku akan bagi penghargaan . review blog bersama hadiah penghargaan yang boleh diletakkan kat sidebar korang . 

hadiah ni aku bagi bersama dengan 3 orang top commentor kat blog aku ni . (refer kat sidebar aku) . yang ketiga tu kan nama aku . so aku tolak nama aku, aku bagi kat top commentor yang ke empat . so, nantikan . sapa follower bertuah tu .

PENGECUALIAN !
korang akan disqualified kalau aku tak jumpa link blog korang . so aku akan bagi hadiah kat follower yang ke 1001. kalau tak de jugak , aku bagi kat 1002 dan seterusnya . 


www.tips-fb.com

Pencarian Bloglist Januari 2013 by Nurfara Hani

Unknown | 02:56 | 1Comments |
Views
Thanks Hani , coz jemput sendiri :D

Tamat pada 26 DISEMBER 2012 (12.00p.m)

Katanya: 
* Tak kisah berapa orang yang join. Anda akan menjadi BLOGLIST saya selama sebulan.


www.tips-fb.com

SEGMEN : Free Doodle To Me!

Unknown | 02:47 | 0Comments |
Views

Nickname: Tyra Lee
Warna doddle : #FFFF00

:D

www.tips-fb.com

hadiah watermark yang terdelay..

Unknown | 00:28 | 0Comments |
Views
First of all , nak minta maaf sangat dengan bonde ngan lala lang . Aku baru perasan . aku bukak facebook then baru terperasan mcg dari dua pemenang ni . pasal watermark . dulu aku ada buat segmen . then pemenangnya seperti dibawah, tanpa mereka . maaf~


ni kat bawah , watermark for bonde and lala lang . 




www.tips-fb.com

Giveaway Januari : Siapa cepat dia dapat

Unknown | 10:48 | 7Comments |
Views

wah3.. first time datang kat blog beliau . cantik dan kemas . korang dijemput lawat blog beliau disamping, join lah aku .. hehe

tag : AWAK
^^
Lupa plak nak cakap , yaya tag aku suruh join :D tq yaya .

www.tips-fb.com

GIVEAWAY FREE DOMAIN FOR ALL PARTICIPANTS :D

Unknown | 08:06 | 5Comments |
Views
Nurmujahidah
Thanks muja for invited me to join :D

so, awak-awak semua . saya menyeru anda masuk jugak . sebab? semua dapat lah.. hehe 

tarikh tutup pada pukul 8 pagi pada 16 Disember 2012.

www.tips-fb.com

Hadiah Giveaway from Kumbang Jingga dah sampai :D

Unknown | 07:07 | 1Comments |
Views
Hoho.. minta maap lambat update . bukan apa, ingat nak baca habis dulu . tapi.. rasa macam tak patut je . sekurang2 nya say lah thank you or ape kan . ehe . by the way , setelah ternanti2 tiga bungkusan yang aku tunggu macam yang aku uar uar kan dalam twitter tu, finally sampai jugak kat rumah aku . postmen tu cakap jalan jem . aha .


Bungkusan first tu adalah Jacket Varsity . aku lupa plak  nak tangkap gambar . Thanks to Rosesonyoufashion. Bungkusan yang second tu supplement yang aku order . Yang Third tu hadiah dari Kumbang Jingga :3


Nah! close up~ Aku bukak je bungkusan , kakak , daddy berebut nak pinjam . Ahh, mane boleh . aku kena rasmi dulu . daddy cakap , susah nak cari buku ni . daddy cari tak jumpa . so, Thanks sangat Kumbang Jingga . Aku tunai kan janji aku , aku jaga elok2 buku ni . 


Keadaan buku ni still elok . kalau cakap belum baca pun aku percaya . cermat macam aku kut . aku bab buku , aku jaga lah jugak . kalau baca novel , aku tak suka patah kan kebelakang , aku tak suka lipat . aku siap buat bookmark sendiri lagi taw. haha . 


Kalau korang perasan lah kan , komik-komik kesayangan aku kat sebelah kiri novel karya Matt Romeo tu , semua berplastik lagi . bukan tak baca lagi . tapi jaga.. :) Barang siapa yang tak pandai pinjam , sekali tu je aku kasi pinjam . lain kali , malas dah la nak kasi pinjam . Bukan kedekut taw . tapi reti-reti lah kan . pinjam barang orang . jaga la cantik-cantik . ada yang terkoyak lah . berlipat sana sini . *tuan dia pun tak buat camtu-,-'

(6.6) Korang pun ingat pesan aku taw . nak pinjam barang sapa2 , even adik korang , kena make sure hantar balik dalam keadaan yang korang pinjam tu taw. tak kira lah apa-apa barang pun kay . ingat yaw..
www.tips-fb.com

Segmen Doodle Princess

Unknown | 09:47 | 1Comments |
Views

tag:

so, kena sertakan
  • nama : Tyra Lee
  • nbr doodle : 3
  • Tarikh lahir : 6 August 1992
  • asal : kuantan, Pahang
www.tips-fb.com

Segmen Follow Sampai Pengsan!

Unknown | 09:19 | 1Comments |
Views
Jumlah followers : 755 

Macam syok pulak aku tengok segmen ni . aku pun join lah . lagi pulak aku rasa sempat lagi ni . hehe
Thanks to Din Graphic sebab aku jumpa kat blog dia segmen ni :D
www.tips-fb.com

Contest laju! Sapa2 yg nak letak banner kat blog aku dgr sini..

Unknown | 23:30 | 2Comments |
Views
 orang first yang comment kat entry ni beserta link blog/banner dia, Aku akan tempekkan banner dia dalam blog aku selama sebulan. 

syarat nak menang:
masa aku check blog korang, banner aku kat bawah ni ade kat sidebar korang.

 
 
copy banner kat atas


Tarikh mula, 18/11/2012 pukul 06.15pm
Tarikh tutup, 18/11/2012 pukul 11.59pm

senang kan. 
www.tips-fb.com

1st Giveaway by kumbang jingga

Unknown | 06:38 | 5Comments |
Views

Klik

Harini nak join giveaway dari kumbang jingga.. Kalau korang nak tahu, ni blog febret aku . banyak informasi-informasi dalam blog beliau . kalau tak percaya , korang tekan link blog beliau . tekannn!!

berbalik pada giveaway ni , Hadiah yang ditawarkan adalah novel dari matt romeo. Aku suka gila membaca taw tak .  ni semua, daddy la punya pasal, pupuk semangat membaca dikalangan anak-anak . amek kau.. sampai novel pun nak sapu..

So.. aku dengan azam dan tekad menjulang ke langit , aku nak menang! Aku nak menang sebab aku teruja dengan description yang kumbang jingga bagitaw . kalau korang nak taw apa yang kumbang jingga cakap, klik link blog beliau . Klikkk sekarng!!

Kalau aku menang , aku confirm baca! aku buat 1 entry pasal novel tu tiga hari tiga malam . haha . oh, aku boleh bagi hadiah . hadiah birthday untuk kumbang jingga :D tambahan pula, aku rasa mesti beliau sayang buku tu, memandangkan sekarang susah dapat kan. so, aku semestinya bertungkus lumus sambung tugas beliau utk jaga . (tu pun kalau menang la..haha )

so, aku bagi cadangan, kumbang jingga takyah guna random. pilih aku je! .


hopefully aku dapat :D

cara2 nak sertai, senang je..

Cara nak sertai:
1. Follow blog 
2. Letak blog kt bloglist korang
3. Buat entry mengenai 1st GA kumbang jingga
tajuk entry anda : 1st Giveaway by kumbang jingga
Letak pic kt atas then link kan ke entry GA nie
4. sila tinggalkan url anda di ruangan komen di bawah untuk disemak ;p

Tarikh tutup: 25 Nov 2012 (Besday kumbang jingga)

Happy birthday !



www.tips-fb.com

Segmen : Follow Sampai Pening

Unknown | 21:46 | 11Comments |
Views



Syarat :

1. Follow blog ini.
2. Buat satu entry dengan tajuk "Segmen : Follow Sampai Pening" dan nyatakan jumlah followers anda sekarang. Print Screen.
3. Copy banner di atas dan tempek kan di dalam entry tersebut.
4. Copy link entry anda dan paste kan di bahagian komen entry ini.
5. Follow semua peserta segmen.
6. Pastikan blog anda ada button followers(google connect), enable comment box, dan tiada words verification. Tolong dan wajib baca sebelum join jika tidak penyertaan anda dibatalkan, klik link ini.!!! 

simple kan.. jom join!!
klik sini utk join.
www.tips-fb.com

Mengumumkan Pemenang Promoter terhebat contest Cik Tyra Lee!!

Unknown | 03:00 | 21Comments |
Views



Seperti yang dijanjikan,
Pemenang akan diumumkan lepas aku tamat final paper :)


dan..
aku pun tersangat lah excited nak mengumumkan pemenangnya..



Tapi...






sebelum tu... nak berterima kasih pada kawan2 aku selaku juri2
dalam memilih blog yang best-best ni..


mereka adalah...
Cik Miza dan jugak Encik Iman :))
(tepuk-tepuk)


pemenangnya pula... adalah.....





  1. http://www.cokeandsundae-sg.blogspot.com/2012/08/contest-aku-nak-lomo-by-cik-tyra-lee.html
  2. http://sayaeesya.blogspot.com/2012/08/contest-aku-nak-lomo-by-cik-tyra-lee.html
  3. http://diarionlinenurul.blogspot.com/2012/09/tersenarai-untuk-ke-pusingan-akhir.html
  4. http://vanillapluschocolate.blogspot.com/2012/08/contest-aku-nak-lomo-by-cik-tyra-lee.html
  5. http://amyleadirisaya.blogspot.com/2012/09/contest-aku-nak-lomo-by-cik-tyra-lee.html




Para promoter merangkap para pemenang, tahniah diucapkan.. :D

Hadiah misteri akan dihantar ke rumah anda..
kalau bagitau kat sini, tak misteri lah kan.. haha
lepas dapat nanti, jangan lupa buat entry, tunjuk hadiah tu pastu kasi dorang jeles. haha

(p/s: perbuatan bagi orang jeles bukan lah ajaran yang mulia )
so, kalau korang bukan pemenang, korang boleh stop baca sampai sini..
dekat bawah ni syarat2 untuk pemenang ye :)

*nak baca pun takde hal.. ikut hak individu.. haha


Arahan utk para pemenang
Post dua comment kat bawah ni. 
-satu comment pasal ape2 yang korang rase. cam, suka ke.. ape ke.. (tak wajib)
-satu lagi comment just nak...

1) Nama penuh
2) Alamat penuh
3) Link blog
4) nombor telefon

motif: comment yang pertama akan di publish.. comment kedua akan di private kan.. :)
paham dah? tak paham tanya...

lambat bagitaw, aku bagi hadiah kat orang lain... hahaha..

p/s: kalau buat entry bagitaw aku.. :D


www.tips-fb.com

Gieyana Giveaway ~Saya Mahu!

Unknown | 08:26 | 3Comments |
Views

Saya Mahu menang dalam giveaway ini sebab..

saya teringat masa saya kecik-kecik dulu, saya ni suka sangat main perfume. Dady pulak jenis yang tak suka bau perfume. Kalau main sembur-sembur dekat teddy bear ke, sofa ke , dari jauh lagi saya dah dengar...


Hachooooom!!


daddy bersin. Lepas tu.. dia start membebel tak tentu hala. 
saya pulak, bila dah dengar suara daddy cepat-cepat menyorok bawah meja. tapi, saya menyorok pun macam tak menyorok lah kan. bau perfume kuat sangat. last-last kena tangkap jugak dengan daddy, and daddy simpan perfume tu atas almari bilik sampai sekarang.  -padan muka-  (haha)

so, saya nak menang give away ni sebab daddy saya makin tua. pun dah tak kisah dengan bau perfume. saya ingat, kalau saya menang, saya nak hadiahkan kat daddy :) and imbau balik kenangan ni sama-sama :')
www.tips-fb.com

Bagi aku sedikit masa..

Unknown | 21:59 | 3Comments |
Views


tinggal 1 paper lagi final..
pastu aku akan settle kan pasal contest aku..
byak sangat step nak buat kalau nak update skrg.
 nak tag lah, ape lah.

after final ni, aku bagi masa lebih sikit kat blog.
mm, pastu aku nak buat GA pulak .
aku tengah cari2 sponsor hadiah :)
awak, berminat nak sponsor tak? bagitaw je..
haha

owh,or aku patut buat 1 entry untuk invite kalau2 ade yang nak jadi sponsor?

lek..lek.. settle satu-satu, tyra. haha.
tak sabar-sabar nampaknyeee..

Pape pun, nanti aku update.
adios! nak balik Uitm dah.
www.tips-fb.com

Segmen: Siapa blogger bertuah by Nelly dan Nabila Medan?

Unknown | 21:46 | 5Comments |
Views


tag :

Jom join.. simple je syarat dia.
tak macam contest/segmen aku. haha
www.tips-fb.com

JOM JADI GENG BUI

Unknown | 07:10 | 5Comments |
Views

Jom join ni :D

p/s: cantik kan banner dia.. (jeles) hee
www.tips-fb.com

Contest | Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee

Unknown | 17:30 | 51Comments |
Views
ni adalah post melekat sehingga 18 September 2012
scroll kebawah utk entry terbaru
Dah Tutup!
Assalamualaikum..



Jeles tak aku pakai instax? (entry instax)
so, tak nak bagi korang jeles.
aku pun buat contest.
hadiah dia bukan instax.
tapi LOMO.
LOMO waterproof you.
kat darat boleh guna, kat air pun boleh guna.
tak berminat ke? 

10 syarat contest:

1. Buat 1 entry bertajuk "contest | Aku nak LOMO by Cik Tyra Lee"
2. Letak banner kat atas tu and link kan kat entry ni.
3. wajib join PORT BLOGGER BARU/LAMA kat facebook (KLIK)
4. wajib like page tyra uyura's members (KLIK)
5. wajib follow twitter @RarraLee (KLIK)
6. wajib tag 3 orang kawan and make sure mereka tahu pasal contest ni. (tak boleh "tag smua orang" or "tag anda yang baca")
7. klik >sini< , >sini< ,>sini< dan >sini< (tunggu sampai hbis loading taw)
8. oh, sebelum lupa.. promote sedikit pasal blog ni. 1 perenggan je pun okay. :) nak lagi best, buatkan banner :) -cadangan sahaja-
9. expired date 18 September 2012 pukul 11.59 p.m.10. dah siap semua, tepuk tangan.. yey! (wajib..haha)

Hadiah :


LOMO waterproof
(FOR TOP REFERRAL) 

5x Hadiah misteri
 (untuk promoter
yang berjaya.)

untuk pengetahuan semua, pemenang hadiah misteri akan dipilih oleh kawan Cik Tyra Lee . :)


agreement: dengan menyertai contest ini, anda semua bersetuju dengan syarat-syarat dan peraturan yang telah ditetapkan. Pihak penganjur berhak menukar warna hadiah dengan warna lain tanpa memberitahu pemenang terlebih dahulu. 


update!
senarai peserta

update2!
winner top-referral
promoter berjaya belum umumkan lagi.. work for it!

update yang terakhir!
mengumumkan promoter yang berjaya :) (20/10/2012)

www.tips-fb.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers