Followers

18sx : perempuan bertukar menjadi lelaki..

Unknown | 11:44 | 3Comments |
Views

zaman sekarang ni kan, dah macam-macam pesen aku tengok .

lelaki nak jadi perempuan , perempuan nak jadi lelaki ..

aish! tak bersyukur lagi ke ape ..

kat DM (dining room ) ade la jugak aku perasan .. perempuan2 yang dah berupa lelaki .
kadang-kadang meleleh jugak air liur aku tengok 'kecomelan' dyorang . haha . aku dengan kawan-kawan mula la nak cop-cop . ni aku punye . ni ko punye . macam2!

ehm! tapi aku straight ok =,="

ok , berbalik pada tajuk yang aku tipu 18sx tu ..
ni kat bawah ni , aku nak share gambar sorang perempuan yg dah bertukar jadi lelaki ..
 korang jangan terkejut ya..



















jeng.. jeng.... jeng..!!!









1


2


3


TADA !!!





hohoho~ sebelah kiri menunjukkan muka perempuan sebelum dibedah, manakala disebelah kanan menunjukkan muka lelaki.^,^
punye la tak pandai nak menipu.. baju pakai pun baju sama . haha.
wajah perempuan beliau sebelum bedah siasat.. eh slap.. bedah2 lah kan..

ni plak after... :) nampak tak kejantanan misai beliau..

aceli . harap2 korang tak cam la tu aku kan . haha (padahal saja je nak bagi tau ni.. )

aku tention jawab final paper icom (interpersonal communication) .. tu yang jadi camni tu . haha .
sekurang-kurangnya dpt gak aku gelak2 tengok muka sendiri. haha...

skrang ni korang gelak kan aku ke ape? ha? =.="

aku tunjuk kat incik afiq, dy gelak.. pastu dia suruh delete.. 
katanya dah macam lelaki..dy geli~ hahaha..

ape pun .. just enjoy the picture .. :D


www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

Sophie said... [Reply love]

hehe.. lawak lah you ni. tapi cumel gak u mcmtu.. still muke pompuan..

http://ohmylensa.blogspot.com/2011/10/brand-around-me.html

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
EyA edamanhatiku said... [Reply love]

hehe xmcm llaki pon p msai tu hehe plik gak tngok

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@sofeafaudzi.photography

cuba you cuba pla.. mesti lagi comey.. :)

@eya edamanhatiku

pelik ke? hehe.. bukan original.. memang pelik sikit.. :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers