Followers

awak~ kejap je kan masa berlalu~~

Unknown | 15:35 | 4Comments |
Views

kejap je masa berlalu..

rasa macam baru semalam saya tengok awak main futsal..
rasa cam baru semalam awak add saya kat mukabuku..
rasa macam baru semalam saya jatuh cinta kat awak..
and macam baru semalam jgk saya rasa awak ckp i love u kat saya..

awak~
still ingat tak setahun yang lepas..

zaman kita muda-muda..
saya selalu dapat sakit sebab awak..
saya sakit angau..

awak ingat tak dulu.. 
awk pun dah slalu angau kat saya.
finally, kita sama-sama angau..

time study week camni la.. kita 24 jam bersama..
bangun pagi then kluar study sama2 .
study sampai petang. then balik mandi, solat and sebagainya.

malam, kita keluar lagi. sambung study kat library, kat kelas.
time loceng library bunyi, kita pun balik bilik masing2.
awak selalu hantar saya kat depan kompleks kediaman.
saya suka sangat. sebab awak comey. :)


lepas balik, kita calling2..
kita cakap telefon lama gila..
berjam-jam sampai pagi semula..

gila kan kita..

sekarang kita masih rasa macam dulu-dulu kan..
bezanya..

kita tak lagi keluar study sama-sama..
just calling-calling..

saya selalu wish gud morning kat awak..
awak selalu call saya sebelum awak tidur.
saya suka sangat~
saya rasa macam dihargai..

awak~
awak tahu tak awak adalah kenangan paling manis dalam hidup saya?
saya nak hidup dengan awak sampai bila-bila..
keputusan saya untuk terima awak sebagai teman hidup saya,
mmg tak sia-sia..

saya rasa sangat BODOH bagi orang yang tak tahu menghargai awak..
awak ada segala ciri-ciri yang saya nak.

awak~
saya tak sempurna~
saya tak sebagus mana pun .
tapi awak . saya cuba untuk jadi yg terbaik untuk awak.
sebab saya sayang awak~

setahun lebih kita bersama, tapi....~
tarikh paling bermakna kita couple 010111..

lagi beberapa hari, genap 9bulan~
saya harap kekal dengan awak sampai akhir nafas saya.

HAPPY ANNIVERSARY SAYANG!



saya hadiahkan kek penyu untuk awak~


atas tanda penyu kita.. :')
www.tips-fb.com

4 00 org doakan tyra sihat:

Aleen Aiden said... [Reply love]

hee,baru nak tanye knape penyu.scroll bwh cket da tau jawapan da.heh~

smoga die adalah jodoh kamu. ^_*

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

amin.. amin.. :)

trima kasih, @aleen aiden.. :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
EyA edamanhatiku said... [Reply love]

alala swit plakla d nca hehe p pnyu?lucunya p spesial bb biasa teddy bear jak

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

hehe.. penyu tu special sangat~ dah mcm anak kami.. hehe..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers