Followers

reply comments for my OMD10B '2010

Unknown | 00:08 | 0Comments |
Views
aku budak OM! ape tu OM? OM tu Office Management. dulu time kelaz PD (Personal development) dulu.. ktorang kene pakai cantik2 then dalam satu kelaz tu, orang yang bertuah dipilih and kene berdiri kat depan..then, kawan2 sekelas akan comment pasal pakaian kita, pasal make up kita and banyak lagi lah.  now, aku tak tahu still ade lagi ke tak tradisi ni.

********************

aku nak tunjuk kat korang comment2 dari member aku dulu.  Kebetulan time tu kelas PD petang, so make up dah cair. tdung pun selekeh aje.. aku tak perasan tdung tu dah mnampakkan leher aku.haha.. sampai skarang aku tak tahu sape yang comment tu.. kalau ade antara korang yang bace ni tahu sape2.. share2 la kat aku.. haha...

*******************

ni sebelum kena comment. tdung kemas lagi..

(dulu aku freehair. rambut pun perang)

thanks too unknown.. hehe


baiklah.. tak seksi dah.. :)

time ni xde slendang ungu.. hehe

yg ni tak nampak sgt..
tapi dia tulis "kening tebal.. hahahaha"

okay.. bereh.. hehe

tak prasan le tdung nmpk leher..
time ni tak ramah sebab baru masuk U.. tak kenal orang lagi. hehe

lalala... tq2..

ye.. ye... tahu.. tdung selekeh..

terime kasih.. :D

yang ni aku kenal.. nana tulis.. hehe

klau tak salah aku, najah ni.. btul tak?

ok.. skrg dah tak serabai kan.. hehe

skrg dah byk pkai tdung bawal.. hehe

yeke? kim salam kat adik.. hehe

hakikatnye mmg tak cantik.. hehe

thanks nadiah.. hehe.. :D

make up dah cair.. hehe

ok... thanks.. :D

yg ni kechik tulis. tapi dulu, roomate aku dah terkenakan air. so, hbis dakwat padam.
antara yg dia tulis:
"ko anggun la wei.. baju ko cantik.. kasut ko cantik sangat beb.. mata ko menggoda la.. cair la.. make up ok. tapi muke ko mmg comel so nampak kewanitaan ko..

matrix card baru dpt.. mmg le cntik.. hehe

yang ni miss mas'udah yang tulis. dia jek satu2nye kertas warna kuning.

yang ni aina tulis. aku kenal sbb cara lipat dia. haha

aku simpan dalam ni smua cmnt ni.. :)


 thats all from me.. thank you... :D


www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers