Followers

air batu campur~

tyra lee | 11:26 | 4Comments |
Views
kita semua tak sedar.
kita makin hari, umur makin meningkat..

but, did we know.. 
orang sekarang makin cerdik.
makin cepat matang.

kadang-kadang aku agak terasa dengan orang sekeliling.

TENSIONNNN!!!!

otak serabut. aku paling tak suka kerut kening. then now, aku dpt rasa, urat kat kning aku dah naik tebal. 

yess, korang memang tak pernah tengok aku mara.
aku tak suka marah . aku diam je. kadang2 aku pendam, kadang2 aku tulis dlm dairy.
kadang2 aku nangis aje..

because, bila kita nangis.. kita akan rasa tenang . aku selalu menangis. tapi tak bermaksud aku ni lemah or aku ni cengeng. but.. ustazah sendiri yang cakap , orang yang mudah menangis, hatinya lembut. org yg susah menangis, hatinya keras.


www.tips-fb.com

4 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers