Followers

Hawau yuu kawan baik

Unknown | 08:57 | 2Comments |
Views

aku sedih la . gembira pun ada . dah macam orang gila . bila teringat kan pasal kawan . ada lah orang dekat - dekat dengan aku ni . dia berkawan baik dari kecik lagi . dari sekolah rendah . then bila masing-masing masuk u, berpisah la kan . yang si A, cerita kan buruk-buruk pasal si B . 



Si A tanpa rasa bersalah, bagitaw org yang rapat dengan si B yang dia bukannya nak kawan sangat pun dgn si B tu. tapi kesian sebab si B takde kawan . tak guna kan kawan macam tu ! Bila dalam fb, bukan main lagi.. BFF lah, ape lah , belakang si B, bukan main lancang lagi mulut kau ye peah? 



Aku tak salah kan si B , sebab dia tak tahu . dia share suka duka dia kat si A . tapi... si A, dengan senang lenang nya jaja cerita si B sana sini . macam mana kalau rahsia yang si B cerita kat si A tu jatuh kat musuh si B . tak ke malu si B tu?? bodoh punye si A . 



Since aku terdengar and tahu ape yang si A buat kat si B . and aku pun dah tahu banyak rahsia si B secara tak sengaja, aku teringin sangat nak bagitau kat si B tu . tapi... ape kan daya. aku dengan si B tak berapa ngam disebabkan hal-hal yang tak dapat dielakkan . so, aku tahu dia ada jugak stalk blog aku . so, tak salah aku gunakan alternative ni nak tolong dia . so , jangan la cerita kan something yang private kat si A ni . dia ni sangat lah tak boleh harap ! tak boleh percaya !

ingat pesan aku ek.

www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

che mija said... [Reply love]

manusia memang ade baik dan ada buruknya, bersaba la :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@chemija betul tu.. teruk betul..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers