Followers

aku diam .

Unknown | 03:35 | 3Comments |
Views
Alhamdulillah . sampai ke hari ni , life aku kat sini okay . aku sihat , aku kuat , aku ramai kawan . aku seronok . tapi ... aku rindu dia . seriously rindu dia . kalau dulu , kawan2 kelas , semua perempuan . so if anything , yang lelaki , just dia ... ajak keluar , dia... ajak dating, dia.... ajak shopping , dia... ajak tengok wayang, dia... dia yang datang amik . ni , aku yang terpaksa keluar sendiri .

kat tempat baru ni, ramai kawan2 perempuan . kawan2 lelaki pun ramai . bila tengok ada couple , aku rasa macam lonely . kalau lah dia ada kat sini... hem...

pagi tadi , aku rasa berdebar-debar sangat . sebab apa pun aku tak tahu . pasal tu kut aku asyik termenung . Erin ada tegur , aku nampak pelik sebab aku diam . eh, bising sangat ke aku hari-hari . hahaha . tadi kat bilik pun , ayu cakap aku diam . tak macam selalu . entah . aku rasa cam biasa . maybe mood aku tak berapa elok kot .


with famy a.k.a classrep . time habis class MKT420 . syida blanja cool blog . thanks syida . on that time , ada aku , syida , kenji , famy and adib . harini ktorang sama color . kuning + biru . so sweet . haha . 


these are my lovely housemate . Ayu , Aini and merra . malam semalam , pergi minum cool blog dengan mereka . hahak . gila cool blog . semangat keluar semata-mata nak minum cool blog . 


gambar cermin adalah wajib ye.. sekian . :)
www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

Hana said... [Reply love]

erm.. kalau kita dikellilingi orang yang kapel. mcm tu lah rasanya kan..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

sama lah kite :')

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Nur Najwa Bt Ibnu Pajar said... [Reply love]

tahu2 perasaan itu..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers