Followers

ayat buat kemas .

Unknown | 10:08 | 2Comments |
Views
harini khamis . gila tak sangka harini aku dapat tengok depan mata kepala , segamat banjir . ingat dalam paper jek . ni depan mata kut . after kelas pukul nam , hujan lebat .  nasib harini aku tak drive . aku tumpang kenji . pergi kelas pagi tadi pun ade satu lecturer ni tumpangkan . baik betul beliau . :D


then , malam , keluar ke bandar , teman merra hantar echa ke terminal . sekali dengan aini . :D then makan nasi lemak . :D sedap . pedas . liked ! 

drive kereta kak ina . sebab kereta mira dalam garage . so malas nak keluarkan . best jugak kereta kak ina . but kereta daddy lagi terbaik :D . on the way balik , singgah beli mandian . thanks aini sebab tolong amik gambar den . tiada unsur paksaan disini okay . :D

sukaaa.... ^.^






tak tahu nak pilih yang mana . sebab most of it cam best je . at last , amik yang warna merah . yeahhh... 

okay . tengok2 balik dalam pic , saya pendek . titik . -,-

tapi ada org ckp, pendek2 comel . yeke? haha
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Hana said... [Reply love]

erk, bukan pendek tapi rendah. hehe lebih kurang je kita kategori pendek. eh2 rendah. a'a mmg betul pun comel.. (ayat sedapkan hati)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
atin said... [Reply love]

ditag
http://www.fatinalyaa.com/2013/03/malaysias-next-top-lucky-blogger-by-mak.html

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers