Followers

wayang pertama di segamat

Unknown | 12:55 | 2Comments |
Views
Harini hari ahad . kerja sangat banyak . aku pulak bangun agak lewat . buat exercise FIN420 . dalam pukul 3 lebih , merra ajak pegi KFC . tapau lah kan . balik tu , syida n nadia bbm ajak keluar . tengok wayang . aku ajak buat fin sekali . kesian pulak aku kat ika . dyorang taknak aku bagitau ika yang ktorang nak keluar . dyorang tak suka perangai ika . 

entah lah dyorang . okay . sampai kat one segamat dah pukul berapa . ktorang beli tiket cerita OZ pukul 7.15 pm . sebelum wayang start ktorang pergi oldtown . makan , since erin pun tak makan lagi . sambil tu , ktorang siapkan exercise fin tu . 



syida ,, aku , erin

nadia , kenji

5 minutes before cerita start , ktorang gerak gi atas . and the story memang best! kelaka wey ! 


overall 4 bintang . hehe

cinema dia pun cantik jugak . takde lah buruk . selesa jugak . and syiling dia comel-comel . 
^.^

lepas habis tu , ktorang pergi kedai makan , order minum , but sambung buat kerja .
dah balik tu , aku cari2 purse aku .. takde ..
kelam kabut cari . 

call syida , call kenji . at last .. 
ada.. nasib baikk...
kalau tak, naya ..
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Unknown said... [Reply love]

Hye tuan blog!kte orang segamat...(sje nak knl kn diri..hee..XD)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
NORSHAHFEZA HAMSAN said... [Reply love]

hehehe ala rugila akak telepas cite ni kak wayang,,kalau tgk wayang lg feel kan,heheh

nasib baik jumpe purse tu kan. syukurlah

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers