Followers

Kemahiran Insaniah modul 1 (kenegaraan)

Unknown | 12:24 | 1Comments |
Views
sabtu , 16 march 2013 . ktorang ada KI . pagi tu , ktorang ada ceramah kat masjid as-syakirin . bosan gila . cakap pasal media ape tah . pastu tunjuk video-video macam politik camtu . geram betul aku . ni la salah guna kuasa . Kemahiran insaniah mende camtu . 

dah tu , masuk group . aku dapat group 6 , syida dapat group 8 . erin tak datang . nadia 10 kot . kenji entah . time masuk group kelas , ktorang di inform yang lecturer ktorang tak datang . so ktorang kena pecah . aku dapat masuk group syida :D yeah.. ade ramai yang aku kenal . syida , faliq , dengan aliff . 

bahagi kecik2 lagi , aku satu group dengan faliq . overall , best lah.. bukan takat best lah , tapi best giler... group members yang sangat2 sporting . 


time bentang pasal negara , aku impressed kot kat faliq . hebat lah . and ni first time aku cakap depan2 dengan dia . biasa nak cakap pape , kat group whatsapp je . dia okay la . friendly . aku boleh get along dgn dia . 

yang paling tak boleh tahan , masa kena buat persembahan ikut budaya negeri . ktorang pilih johor . group ktorang buat zapin . kelakar kot . aku dah lama tak menari . macam siak je .


fasilitator pun sporting . normalawati bahrudin :D 

my group . korang terbaikk... :D



ni group syida . orang luar nyanyi lagu kelantan , memang pelik la cite dia . :D
www.tips-fb.com

1 00 org doakan tyra sihat:

kucing comel said... [Reply love]

mantap video wakwkakwakka

- Admins blog 3 dalam 1
http://blog3dalam1.blogspot.com/

- Facebook fan page
https://www.facebook.com/MingHuiRaingerzAwesomeCollections

- Ping blog artikel @ Facebook
https://www.facebook.com/groups/kakipingdotcom/

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers