Followers

Isnin lah sangat...

Unknown | 07:51 | 0Comments |
Views

semalam kan ktorang bertungkus lumus siapkan FIN420 . then , famy dengan adib dah tempah awal2 suh jadi cikgu dyorang . aku pun noob , nak ajar dyorang pulak . haha . so , pagi tadi pergi kelas sangat lah awal since aku kelas pukul 12 tapi bertolak keluar rumah pukul 8.50 pagi . 

Harini aku naik bas...

saja.. ajar ika naik bas... :) sampai sampai ke uitm , aku jalan dengan erin . lupa langsung pasal ika . sedar dia dah hilang . haha . so , aku and erin straight ke cafe ibu . kat sana , aku jumpa dengan YDP , abang shahrul dengan NYDP . abang faiz . serious je muka dyorang berbincang . 

aku pandang abang faiz . tapi macam tak layan je aku , aku pun teruskan usaha aku ke meja makan . tengah sedap2 borak , tiba-tiba kena panggil . aku pun join the discussion . agak serious jugak lah . since event family day ktorang terpaksa ditangguhkan buat sementara waktu . this week , lecturer ade clash event dengan program selangkah ke uitm . 

tugas aku , ada dua . 

first , spread kan yang this week tak jadi family day . 
second , buat poster yang buat orang ternanti-nantikan  event tu . @,@

trrr......

aku dah spreadkan kat whatsapp semua , ada yang suka , ada yang kecewa . cewah . propa lah korang . haha . 

then , aku syida teman erin ke ptptn . aku plak pergi NR cafe . nak pergi jumpa anak murid , si famy and adib . dah la berbukit . nasib dekat dengan next class . sampai2 sana , ada adib , famy , kawan dia sorang . lama skit , faliq and the gang datang . so , aku tetiba feeling cam queen pulak . sorang je ratu tebuan kat situ . haha . 

by the way , dyorang sangat2 friendly . kira cam okay lah . aku selesa . tak serabut . jumpa one guy , kembar kening . haha . tapi aku lupa nak tanya nama dia . boleh pulak dia approach aku kat kawan2 semua "sama tak kening kitorang?" haha . most of friends tadi part 1 . 

_____________________________________________________________


balik rumah pukul 6 petang . lapar gila since aku tak makan seharian . aku rebus ubi . gila craving . teringat kat daddy .  daddy selalu makan . pastu aku masak ayam masak merah untuk merra . dia puasa harini . ^,^

lagi ape ye....oh , terlupa pulak . lepas solat zohor , aku berlari-lari nak ke bilik PA aku , puan niza . kebetulan , puan niza pun penasihat marketeers . aku call sebab nak mintak sign utk pengecualian credit (PC) . 

time aku sampai bilik dia , dia terus mintak paperwork. katanya dia belum dapat paperwork lagi . aku pun cakap la kat dia pasal event tangguh segala bagai tu . then aku terpaksa tinggal kan puan bersama dengan YDP sebab aku ada kelas . gila pack kelas aku harini . 
nak solat tu pun terkocoh2 . 

_______________________________________________________________

END OF THE DAY...
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers