Followers

dress for prom night.. =(

Unknown | 12:16 | 0Comments |
Views
hohoho~~

teruja nak cerita. cerita ni pasal ketekunan aku nak cari dress untuk prom night.  korang mesti tak tahu waktu event prom night tu, aku kena jadi juliet kan?  masa cuti mid term tu. punye la aku ligat cari baju. tp satu pun  cam tak berkenan.

suatu hari yang hening, cewah .. tapi masa tu tinggal sehari aje lagi sebelum cuti habis, kak sue (kakak aku) teman lah aku pergi cari. cari punye cari, ktorang dah terlekat kat satu kedai kat Kuantan Parade (KP).. aku geram betul, time nak beli tu cam ok2 da.. lagi pun aku dah fade up nak jalan. kak sue pula bukan kaki shopping. aku takot dy cepat bosan.

aku pun pilih baju kaftan.. ade tiga colour. ade putih, hitam ngn kelabu. kebetulan tema dinner ktorang colour purple, hitam ngn putih.. aku tah macam mane boleh lupa pasal ni.. aku time tu memang dah nekad nak beli warna hitam. di samping aku tak nampak gemuk kan.. :)

tp, aku dah kene psycho ngn orang kat butik tu.. aku tanye okay tak..jawapan dyorang cam bangkang warne hitam. putih lagi cantik lah, ape lah, princess mmg warne putih la.. dan ape2 lagi.. kaksue pulak time aku tanye, dy cakap "bakpe tanye aku nyeeee" same macam tak tanya jugak sebab kalau tanya dia, memang jawapan dia hitam. warna hitam tak cantik pun tetap pilih hitam.. haha

sebelum aku test jenis kaftan, aku try macam2 dress. pastu ade kakak sorang ni, aku tanye dy lah, ok ke tak. dia pilih kan. memula dah bayar rm45 untuk dress biasa tu. pastu lepas jumpe kaftan, aku kena tambah duit rm150. harga asal rm175.. yang aku geramnye, dia pun join cakap warna putih ok ngn aku..  aku dah buntu. suka hitam. tp pengaruh putih lagi tinggi :( tengok2 tak kena tema.,,,,

aku pun dah try lps balik tu. tade semangat lah pulak.. :(  then aku pi sewa baju kat area UiTM.) butik pengantin. aku pilih gown. warna purple.  sewa gown rm50 + mahkota rm30 =semua skali rm80. Rm80 +rm175= rm255... melayang beb.. time aku tengah tulis ni, aku tengah kira jam, pukul berapa lagi nak pergi prom night.. :) dah la penasihat budak part one bahagian persembahan..

ni hasil sebelum pergi prom night.. saje2 je nak test ni. make up pun belum ni.. :D






ni contoh kaftan..tapi yang aku punya manik kat leher ngn pinggang warna cklat. kat cekak tangan tak macam tu.. rekaan dy nampak kemas lagi.. jenis cekak.


adakah saya princess anda??
would you be my first in the prom night?



www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers