Followers

time tak nak kaw ade. time nak kaw hilang?

Unknown | 15:08 | 0Comments |
Views
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdVcR7Fexd4T5GwgWRmkLoXdwXB4B-TTdfVnJco11QL61-M9Uziav-JLVj1HseYW3yJpi2Hh4Vryw1OY3mr8zvR-l3dLCmIT6mbOFSEHSwLvedxH-33_kJjj8vSiyDBWQTjiFn-7JSkQWU/s1600/Sad_Love_Quote_by_DearestOpal.jpg

pagi2 buta ni aku still kat depan komputer. jam sekarang dah pukul 5:27 am.. dah 2 hari tak tido malam. assignment bapak banyak. aku sambil2 tu jenguk2 lah jugak blog aku ni.  

alololo... bucuk2... kesian awk.. baru lagi kan blog ni..

susah lah nak bangunkan balik.  blog lama ramai followers. sekarang dah takde makne.. :(

eh, ape kaitan dgn tajuk aku? ha ! tade kaitan .. haha .. ok, bck to the topic .. pengalaman aku sendiri..

pada suatu hari... jeng jejeng...
aku berkata kepada diri sendiri ^.- : ish... tak tahu la nak letak mane pensel ni.. dah lame.. dah tak cantik. nak buang, sayang lah. besh pren kasi ni .. =.=  (simpan dalam kotak lah !)

2 hari lepas tu...

tutt..tutt..tut... tuutttt......

tutt..tutt..tut... tuutttt......

aku : hello....
kawan : hello... tyra, lame tak jumpe... bla.. bla.. bla... kejap lagi nak dtg rumah awk. ade simpan lagi tak
            pensel yg saya kasi dulu? saya simpan lagi. kejap lagi saya sampai ye.. (nada bapak excited)
aku: ??? errrrr.....  

then, cari2... tak jumpe... habis selongkar kotak pun tak jumpe.. rasanya baru je letak. bilik dah berselerak, pensel sebatang still tak jumpe.. begitu lah lumrahnye...

tu baru pensil... belum masuk bahagian kawan2.. boyfriend.. and macam2 lagi lah.. time orang tu message2, buat baik tak pun call... eksyen je lebih.. tak nak layan lah.. tapi time susah.. mula lah nak cari2......

ish3.... tak baik taw kawan2... 

www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers