Followers

mempersembahkan!!

Unknown | 12:21 | 2Comments |
Views
okay. tadi time aku blogwalking, aku jumpe 1 blog (Yul Aje) .. 
dia ade cakap pasal AmanWan.
siap share video lagi.
yul cakap video tu mencuit hati and ada mesej2 tertentu.
then, aku pun tergerak hati nak buka.

seriously!!
memang besttt...
abg Aman comey plak tu.. cairrr~~
hehhe..gatai lah ko tyra.

ni tyra share sikit vdeo tu..
jangan lupe subscribe.. :)

firstly, kenal dy dulu.. :)




nak tengok lagi? nak tengok lagi ke kawan2? nak tengok lagi.. sila2 lah ye.. :D
saya suke komik.. dan anda..
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

YUL said... [Reply love]

haha, best gile kan video die? hihihi

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Bophairy said... [Reply love]

nantikan short film parodi kl gangster dari Aman wan and the gangsters..
http://www.youtube.com/watch?v=FgbXasvh8wM&feature=youtube_gdata

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers