Followers

kenapa kaw tak jadi model?

tyra lee | 14:12 | 0Comments |
Views
haha..klaka lah.. 
kalau teringat pasal ni. 
dah lama dah aku nak tulis.
siang tadi member aku ade tanya cam tu kat aku..

according to ehem2 (2011)
"tyra, kenapa kaw tak jadi model.... bla.. bla.. bla... 
                                                      (aku tergelak)

dulu pun ade yang cakap camtu.
tapi dah2 .. diam !
sedih doe ..

aku gemuk ! model jadah ape ..
pendek plk tu.. tinggi aku?
155 je.. owh, mmg cukup sangat lah kriteria nak jadi model kan..

tapi member aku cakap model muke?
aik.. tak kot. muka pun tak semenggah( ayat nana) haha..
banyak chips mole =,='

tak layak . tak layak . tak layak . titik.

SAD/lazu1985
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers