Followers

Aik? aku yang terkena .

Unknown | 20:20 | 3Comments |
Views
pagi tadi hujan . lebat gila . so, on the way ke kedai mak aku , jalan sangat lah sesak . jalan berbukit pulak . aku dengan tak nampak jalan nya . kena focus . handphone aku pulak sama sibuk nak buat bising . aku buat donno jek . lantak kau lah . kang aku cium bontot kereta depan kang, tak pepasal . 

dah sampai kedai , aku check handphone . ohh... kawan aku call . tiba2 dapat satu idea jahat , nak kena kan dia . baik punya aku testing suara nak kenakan dia, konon nak call dia guna nombor ma .cakap aku dari syarikat apa apa kan . tapi baru je aku nak tekan call , tiba2 nombor office call aku . aik? tak kan dia nak kena kan aku pulak .

caller : hello, saya dari Uitm Segamat . ni cik Nurul Fahtira ke? 
aku : haah . 
caller: sebelum tu nak tanya , saya pernah call ke? 
aku : err.. belum . (dengan muka kaget gitu)
caller : adik kene datang buat pendaftaran 23hb february 2013 . 25hb pulak ada program pemantapan siswa . 

aku pun reconfirm semua . then sedih . 

terus mati nak kenakan kawan aku tu . -,-'

23 haribulan tu aku ada date dengan encik Afiq da... nak pegi tengok bola . janji nak dating dari bulan 10 tahun lepas lagi . ape? tahun lepas ? betul lah tu.. lama dah . 
at last , tak jadik jugak . 

aku pun call encik Afiq . ada jodoh , minggu depan ktorang hang out . kalau tak jadi jugak . postponed lagi lah jawabnya..

p/s: (ayat2 conversation yang aku guna bukan original . tapi aku tak ubah maksud asal ok)


woi... sedey woi...

www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

Unknown said... [Reply love]

Apa boleh buat Cik Tyra :-)
Sabar ya ^_^
Hopefully, date minggu depan tak da halangan la ya :-)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
kucing comel said... [Reply love]

Budak UMS awal lagi dh daftar hehe


9 Pembunuhan Paling Kejam Yang Tercatat Di Malaysia - Kisah Seluruh Dunia
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
hana hadi said... [Reply love]

hehehe terbantut nak kenakan kawan

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers