Followers

games | Draw a Stickman

tyra lee | 03:58 | 3Comments |
Views

KORANGGGG! (nada eksited)-haha
mungkin korang bosan cam aku .
mungkin korang kreatif cam aku . (ceh!)

so aku nak invite korang main satu permainan lukih2 .
nama dia drawa a stickman .

>klik sini<

so , tengok je lah gambar yang aku main kat bawah ni . :D
HAVE FUN!
















 WAH.. SIAP BUAT T-SHIRT LAGI TU. HAHA
*NAK TENGOK T-SHIRT KORANG PLAK CAMNE .

stickman tu korang yang lukis sendiri taw! syok.. test lah
Tyra Lee (Author)
About Guest Author:
Assalamualaikum. I'm the only author for this blog. Cik adik, cik kakak, cik abang tak kan baca je . apa pendapat korang plak? comment la sikit. Dont worry, aku open minded :D
www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers