Followers

jejak kekasih .

Unknown | 17:27 | 4Comments |
Views

Semalam ahad . sepatutnya aku keluar lepak dengan pia . tapi , demi nak ganti dating yang tertangguh , aku keluar dengan encik Afiq . kira cam jejak kekasih lah ni . lama kut tak jumpa . haha . so , encik Afiq yang terkenal dengan semangat yang yang tak mudah tu, bertolak dari Temerloh , ke Kuantan pukul 3 pagi .. eh, eh, silap.. pukul 8 pagi ..

sampai2 kuantan dalam pukul 10 camtu , aku tak siap lagi . baru nak iron baju . haha . dia datang dengan sweater hitam nya . ingat dia kacak ke ape . dah la musim hujan . ala2 korea gitu . (sambil bayangkan lee min ho) haha . 



sementara tu , aku tinggal kan beliau bersama angah dengan kaksue . masa tu aku iron baju bapak la faster nya . boleh kalah arnab dengan kura-kura . siap nangis lagi arnab tu sebab kalah. sambil2 tu aku curi-curi dengar apa yang diorang cakap . manalah taw ada kaitan dengan aku ke kan... tapi hampeh . boleh pulak dyorang discuss pasal cerita kartun . WALL-E . -,-' tak handsome langsung .

lepas sesi beramah mesra bersama family , ktorang pun gerak pegi bandar kuantan yang indah *sila rujuk gambar dibawah. (erk!)


indah la ni... nak apa lagi...

ehem..ehem.. (clear throat) oleh sebab awal sangat , ktorang tak tahu nak pergi mana . hajatnya nak pergi beli kasut encik afiq. at last tak beli pun . kasut aku je yang beli . ktorang pergi ECM shopping baju couple . 



hik2 . koya2 je buat gambar ber effect bagai . sekarang aku tengah gemuk . sila bandingkan gambar atas tu dengan yang ni . nampak gila pipi tembam . kannn~

lupa plak . sebelum tu, ktorang lunch kat Johnny . encik afiq blanje  :D Aku order nasi goreng thai pineapple . dia plak , ape tah . yang ada sambal belacan tu . tapi sumpah sedap . dua-dua sedap . *tapi craving steamboat..



aku order air aloe vera . encik afiq pulak fresh orange . korang pernah rasa aloe vera? rasa dia seriusly macam petai . haha . tak taw lah korang . aku yang rasa macam petai . haha . 


encik afiq tunggu nasik dengan muka lapar...
ARGGHH.. MAKAN BUDAKK..
*boleh pulak lepas amik gambar ni dia ckp..

"handsome jugak saya ni " O,o

Okeh encik , nasik dah sampaii..
tu kat atas tu belacan .

ni yang aku order . yang thai2 tu . dapp nye.. oh, satu lagi lupa nak amik gambar, ice cream..

lepas makan , time nak keluar tu.. buat muka berlagak je . yelah . kat depat tu penuh dengan orang ramai yang melepak . segan lah nak ketawa sana sini . so muka masing masing cam orang masuk kem tentera . ketat je..

kat bawah ni.. lagi, gambar fitting room . haha . time test kemaja couple . 


Ish.. cun jugak aku ni rupanya .. haha
tu pun after minus gemuk lah kan.. haha

ada lah memula nak naik kereta pagi tu , aku cam excited tengok camera atas dashboard . tengok jenama samsung . perghh.. samsung galaxy ke? punya lah aku excited . 


aku try angkat . ceh .. rupa2 nya mainan..-,-
kene gelak je lah..

nampak tak mainan...-,-
tension den tengok orang tu gelak .


aku ada bagi hadiah kat encik afiq.. konon2 anniversary yang ke 2 . tak sangka pulak dy letak kt fb.. malu lah i..

dah tu, dapat tahu lepas 25 like. ish3..


tak kurang juga, aku dapat hadiah dari bakal mak mertua..
terima kasih ibu... :D


suka sangat . cantik kot bag ni .. 

jangan jeles~~
www.tips-fb.com

4 00 org doakan tyra sihat:

fieda said... [Reply love]

air aloe vera..?kak fieda tak pernah try lagi..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@fieda try lah.. :D

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
hana hadi said... [Reply love]

fuh, terkejut hana tengok kamera tu. kamera impian hana kot. nasib mainan. kalau x hana nak p curi dah tadi.haha

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

haha. time nak keluar tu, sorok kat bawah . takut orang pecah kereta sebab ingat yang betul .

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers