Followers

Reunion 5 saksama 2009'

Unknown | 13:59 | 2Comments |
Views



Gila penat... Harini . ada reunion . kat TC . also known as  Teluk Cempedak . Rushdan la semangat gila ajak.  dia lah mastermind semua ni . Aku pulak dah alang2 nak lepak2 dengan best friend aku si Pia , Aini dengan Farah . so join lah...

sampai sana dalam pukul 3 even time yang betul pukul 2 . biasalah , janji melayu kan . haha .
sampai sana, borak2 , lepak , makan kfc , buat cabutan bertuah , hadiah rushdan sponsor :D amik-amik gambar semua, jalan2 , borak lagi . gelak2 . Then berpisah .

Aku , Farah , Pia , Aini ngan lyn 1 kereta . so kitorang tak berhajat nak balik lagi . so, kitorang melencong ke ECM . ape tu ECM? tak taw ke? East Cost Mall lah . jalan, shopping . tu yang penat tu . hehehe.
Aku malas nak story lelebih , aku nak upload gambar .

sebenarnya byk lagi gambarnya . tapi pada aini . yelah , dia pakai iPhone . aku pakai blackberry . mana sama taraf . so xboleh bluetooth . nak whatasapp pun , dia takde line . haha


ketenangan (Peace)


Sofia , Tyra , Fazlin . Aku tetiba terasa comel sebab aku kat tengah2 . haha


Pandangan TC dari jambatan


The JAMBATAN


The ROCK


The RANDOM


The PAKCIK


The MODEL (haha)

The EXCITED

The DAINTY 

The WINSOME me!


The MOTION . (style sekarang memang ambil gambar ala-ala gerak ) haha


The BLOODLESS

The DARK SIDE OF ME.

The TRIO


The CHIC 


The BEAUTEOUS 


The ARTIFICIAL CHINESE . hehe


The MOCK MEETING


The PRESENT FROM RUSHDAN :)
as you can see, pia's expression. LOL

The DOT .
i got the bird statue .

The LAST STAND

The VOYAGE 

ME + MY BFF

XOXO

again~

Going back .

Reunion 5 saksama 2009' SMK PAYA BESAR KUANTAN
Tyra Lee (Author)
About Guest Author:
Assalamualaikum. I'm the only author for this blog. Cik adik, cik kakak, cik abang tak kan baca je . apa pendapat korang plak? comment la sikit. Dont worry, aku open minded :D.
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

kucing comel said... [Reply love]

bahgianya korang haha

Panduan SEO Versi Melayu, Teknik Jana 6000 Trafik Sehari Di Blog Anda - Tips SEO Terbaik
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Cara Lajukan Internet Di Rumah – Teknologi
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Jomlah Sertai Segmen Mega 3000 Follower By Blog 3 Dalam 1
Klik Sini ! Klik Sini ! Klik Sini !

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@Segmen Mega 3000 Follower seronok sebab lama tak jumpa kan.. :D

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers