Followers

The problems are.....

Unknown | 19:59 | 3Comments |
Views

okay, i admit it . aku janji nak update sehari selepas entry sebelum ni kan . pasal aku kat uitm johor . tapi.. aku minta maaf sangat pasal lappy aku tetiba rosak . rosak ape ? entah . aku pasang plug macam biasa . tapi tak kluar lampu . antara dua , kalau tak lappy yang rosak , wire yang rosak .


balik rumah , aku mintak daddy check . daddy cakap , fius plug still function . so maybe lappy aku yang problems . then tadi , aku geram , aku try cucuk wire kat lappy banyak banyak kali . then dia cam keluar lampu sikit . aku pusing2 wire tu . and NAH! still berlampu . and ni lah masanya~~ hehehe


akhirnya.. dapat jugak aku on blog . i missed a lots of things . rugi betul tak dapat update pasal rumah sewa .


4 hari aku kat segamat . 3 hari aku happy . terutama dengan daya . my new housemate . suara dia , sebijik macam member amg aku dulu , atiqah izni . perwatakan dia , sebijik macam kakak angkat aku , ana . and.. aku selesa sangat sangat dengan dia .  wanna see her? tada!!


Aku ni jenis tak klaka dengan orang orang . tapi , bila ada satu kuasa selesa dalam diri aku , automatically orang tu akan cakap aku ni klaka . even aku tengah serious . haha . pelik tak? pelik tak? haha . ape? tak pelik....? korang memang~~

-,-'

tiba-tiba rasa tanak pindah . dyorang pun cakap jangan pindah . aku sekarang dilema . antara nak dekat ke nak selesa . kalau dekat , mesti lah rumah kat bunga raya tu dekat . tapi kalau nak selesa , mesti lah selesa kat taman pelangi ni . 

beratnya hati... ToT


p/s: thanks to kawan2 yg bagi kata2 smangat.. betul cakap korang . mungkin ada hikmah disebaliknya . sorry tyra tak boleh nk check out blog korang . condition lappy tak membenarkan . ni pun taip sehabis laju . takut dia terpadam . terpadam . really sorry and I'm really appreciate your concerned . love u all . semoga Allah swt membalas budi baik korang.. amin..
www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

hana hadi said... [Reply love]

kalau jarak macam lebih kurang or jauh sikit. baik ambik yang selesa. hehe ada kenderaan x?

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

asalmulaikum..sudi tak akak menjadi sponsor untuk GA Alan?? alan masih kekurangan sponsor..http://mrrightonblog.blogspot.com/

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

Assalamualaikum awak ~
aya tengah cari sponsor .. kalauu berminat boleh tengok sini yer ^_^

http://ismy-maryam.blogspot.com/2013/03/pencarian-sponsor-versi-2.html

TQ

-arya addin-

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers