Followers

Review | Green Apple Refreshing Hand Cream

Unknown | 06:00 | 2Comments |
Views

today was a lucky day for Sasa . For the first time , aku jejak kaki kat sasa . haha . sebelum ni aku cam tak teringin nak masuk . bukan sebab apa . sebab aku tak suka promoter promoter yang suka bersidai depan kedai . aku nak masuk pun cam malas . 

Then tadi , aku tergerak hati nak cari lips tint . tapi , lain aku cari , lain yang aku beli . haha
(biasalah tu.. tyra kan~~ -,-')

so, aku beli
Green Apple Refreshing Hand Cream

ape menatang tu?
Cream untuk tangan korang . nak kasi lembut2 sikit . moisturizing gitu . 
ma cakap tangan aku cam orang jantan . -,-'
sob . sob . sampainya hati ma..


comel kan? bentuk apple .

cream dia lembut and wangi.. bau green apple . 
sangat puas hati . rasa macam nak makan je . aum!

tengok harga dia . RM12.90 satu kan? 
cuba teka aku beli dua dapat berapa....
kalau betul, aku bagi korang satu.. haha










|
|















cop...cop.. aku tipu je . malas aku bagi korang . kalau nak beli la :D
so jawapan dia..
 aku beli dua , harga dia RM14.90 je .
Murah tak? murah tak?
tambah RM2, dapat dua :)
Tyra Lee (Author)
About Guest Author:
Assalamualaikum. I'm the only author for this blog. Cik adik, cik kakak, cik abang tak kan baca je . apa pendapat korang plak? comment la sikit. Dont worry, aku open minded :D.
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

EmeLiena said... [Reply love]

hai cik tyraaaa . so, macam mana.. ok dak lotion tuu ? I mean, adakah lotion tersebut menjadikan kulit cik tyra lebih tulus , ehh lebih mulus ?

Ehee, jangan dimakan walaupun baunya sangat lazat bak green apple. haha. Akhir kata, sebelum cek merapu dengan lebih jaohhh. cek ingin mengundur diri laaa. wassalam :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@eme liena losyen tu hebat! hilang wrinkles kat tangan . lembut :D tapi kena rajin sikit lah :D

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers