Followers

Logo untuk kedai ma siapp.

Unknown | 20:42 | 0Comments |
Views
Finally , aku dengan rasa gembiranya aku berjaya buat logo untuk kedai mak aku . 

Aku sebenarnya bengang jugak dengan beberapa blogger terkenal kat tanah air ni . aku ada text dyorang pasal design kan logo kedai mak aku tu . dyorang pun reply . maklumat dah kasi . pasal bayaran aku tak kisah pun. dekat sebulan tak de pun . 

aku pun buat tadi . rasanya setengah jam pun tak sampai. tapi yelah . sebab simple . (oh! aku tak mintak pun rumit kan .)



Aku ambik yang first . sebab yang second macam pelik je . pisang asli . 

kalau korang nak tahu, ASLI tu bukan je maksud dia original . tapi sebenarnya, maksud dia ASMAH+ZULKIFLI . 

nama mak ngan ayah aku.


www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers