Followers

Tukar Domain .My Membawa Padah, Domain .My Bermasalah - Info

Unknown | 08:44 | 2Comments |
Views


Ramai blogger yang telah bertukar domain dari blogspot ke my. Maybe kerana percuma setahun, trend, url blog lebih cantik dan senang kena ingat. B3D1(Blog 3 dalam 1) rajin singgah blog orang and comment blog orang. Tapi kekadang mood itu boleh terhapus bila asyik-asyik tak dapat nak masuk blog seseorang tu secara terus. Maksudnya dini sini adalah seperti gambar bawah ni. 



Blog yang jadi macam ini biasanya blog yang domainya .My. Tekan cached copy tu baru boleh masuk. Tapi ada sesetengan blog tak dapat masuk langsung. So, berfikirlah sebelum bertukar domain. Sekiranya anda teringin bertukar domain, sebaiknya anda guna domain .com. Bukanlah nak kata domain my. tu tak bagus tapi guna domain .com atau platform blogspot adalah stable sikit :]


-------------------------------------------------------------------------------------------
for one reason , aku rasa tu blog aku . aku rasa je lah kan . kan blog aku domain dot my . 
and now tgh problem . 

huruf dia pun sama . tgk ni .


ngan ni..


sama kan . 

Tyra Lee (Author)
About Author:
Assalamualaikum. I'm the only author for this blog. tak kan baca je adik,kakak,abg . apa pendapat korang plak? comment la sikit. Dont worry, aku open minded :D.
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Maisarah Azmi said... [Reply love]

samalah nasib kite...haha..berehat dari blogging sekejap smpai bnda nie pulih..lalala..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

babe, link .my ko da boleh guna jer... xder masalah pon... aku baru nak tukar nih... ko ada buat ape2 ke atau diorg dah fixup?
replay comment kat http://mohdfauzrin.blogspot.com/

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers