Followers

crave to eat KFC - angah, im really sorry .. :(

Unknown | 21:11 | 2Comments |
Views

kejam ke aku?

aku dah lama tak jumpa angah .
since ma ambil pekerja baru kat kedai ktorang~
aku tak ikot la ma pergi kedai .

haritu  ma ajak pi Hong Kong, shopping .
aku ade balik rumah river kejap .

Angah demam '   berselimut je .panas jugak badan dia .
fuhh~ kesiannye beliau..

time aku, ma and kak sue nak keluar jalan2,
angah pesan...

"eyra tolong beli kat angah KFC ae~"

aku cakap, tak boleh janji.. ' ktorang jalan-jalan kat Kuantan Parade . shopping2 sikit then pergi jalan2 area bandar kuantan . dalam 3 jam lebih camtu, dah puas pusing dah, masuk mall, pergi expo and cam-cam lagi lah, tiba-tiba ..

kring~!



kring~~! kring~~~!





KRINGGGGG !!!

handphone ma berbunyi..

ma : hello , siapa ni~

org yg call : cit chat, cit chat, .... (mane aku dengar dia cakap ape..)

ma : ye, 'angah' tu anak saya ...

org yg call : cit chat, cit chat, ...

ma :  APA??????? ! KAT HOSPITAL??

-the end- Aku punya imaginasi yang dialog dia ala-ala crita melayu gitu . :D









REALITY NYE .....


ma : hah, hello~

angah : cit chat.. cit chat.. cit chat.... (tak tahu jgk )

ma : nak cakap ngan adik.. ? kejap...

aku : hello~~ kucing kerong sedang bercakap =,=

angah : ade kat mane?  (dengan suara tak sihat )

aku : skarang ni kat expo . teman kak sue tengok sweater..

angah : angah nak beli KFC ni.. eyra nak pesan ape-ape tak?

aku : err. beli lah pape. kite kongsi je.. nak makan sorang takot tak habis. angah beli je lah. boleh ngecek (minta sikit) .

angah : orite .



aku tetiba dilanda perasaan sedih . mata cam berair je . kejam ke aku?? he really crave to eat yummy dummie fried chicken . tengah demam-demam mintak KFC . then aku bersuka ria . jalan2 sana, sini , KFC pun tak singgah . dia pulak, tengah demam .. drive semata-mata nak beli KFC . siap call tanya nak tambah ape . how could you do this tyra !!



dulu, time aku masuk hospital sebab demam denggi, dia dari kuantan sanggup datang hospital jengka . sanggup habis beratus buat beli ketam nipah untuk aku makan . nak aku cepat sihat . sanggup kena tinggal dengan girlfriend sebab tak nak keluar dating . motif? dah tak ada duit nak buat jalan-jalan . sanggup tak makan kalau makanan yang dia nak makan tu aku suka . xpun ape yang dia makan tu sedap, dia mesti simpan kan .


dia mesti cakap " eyra.. sedap ni .. cbe try.. "
kalau aku ckp sedap, dia bagi aku . wlaupun dia suka .


tapi ngah,trick tu dah tak jalan la .. awk tahu tak kenape?
sebab eyra dah tahu trick awk tu.. sebab tu eyra selalu ckap taknak kalau awk offer . i know, you like it thats why you offer to me..

ngah .. im sorry...
im promise you to be the best meimei that you ever had!


ILOVEYOUSOMUCH.REALLYREALLYMUCH !!

at last, ktorang makan satu family~ call semua adik beradik datang rumah ma.. we shared all the joyness together. time raya pun tak seronok camni.. :) THANKS ANGAH.. :)

ILOVEYOUSOMUCH.REALLYREALLYMUCH !!

nota cik nfz : satu-satunya abang yang pernah suapkan nasi guna tangan (walaupun tak berapa pandai . hehe )

old pic .

now he is 33 y/o .. still single . to protect me, mybe~




www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Sayidah Nafisah Ruslan said... [Reply love]

bestnya ada abg mcm ni :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

alhamdulillah ..

:)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers