Followers

ni bukan pertama kali aku kebumikan kawan baik aku..

Unknown | 18:47 | 3Comments |
Views

innalillah...

ni bukan kali pertama aku jadi penggali kubur.
sebelum ni, 
aku pernah kebumikan

ebox, KAWAN BAIK AKU SENDIRI..

semalam aku nasihatkan pada rakan2 yang lain..
yang tengah bersedih..
supaya redha.. 
ajal dan maut telah ditentukan oleh-Nya.

"kawan2.. yang pergi biarlah pergi.. kita yang hidup 
kena teruskan perjalanan hidup~~"

 semalam giliran glita menemui ajal.

daddy lah yang paling sedih sebab glita rapat dengan daddy.
daddy dah anggap dia macam anak sendiri.
since glita pun dah tinggal dengan ktorang dari kecik.

glita meninggal sebab kena pukul.
dia mengalami pendarahan yang teruk. 
aku ada gambar.. nanti aku tunjuk..

teruk keadaan dia.
badan dia ada darah2 beku.
tepat pukul 10:23 malam,
glita selamat dikebumikan..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

wlaupun glita bukan manusia,
dia tetap makhluk Allah..


and ktorang dapat tahu yang glita kena pukul
dengan ikan yang daddy baru beli.

ikan pembersih..


memang tak guna !

padan muka kaw kena buang kat longkang.


www.tips-fb.com

3 00 org doakan tyra sihat:

zareliqa afiqa said... [Reply love]

Ingatkan manusia td.huuu=.=

Meh singgah,
http://zareliqaafiqa.blogspot.com/2011/11/widget-followers-dimansuhkan-ohh-no.html

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

haha...

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
cerita best said... [Reply love]

hahhaha lawk gila hahah

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers