Followers

ha, kan dah malu !

tyra lee | 08:52 | 2Comments |
Views
Padan lah dengan muka aku.. mentang-mentang anak tokey.. nak tunjuk pro sangat . kan dah malu dengan customer . HAHA !


*********************************************************

customer : dik, isi ni rm4.00 ( sambil tunjuk-tunjuk kat goreng pisang )

aku :japp... (sambil tengok pekerja lain layan customer lain.. ) aku pun bangun, ambil plastik.. sambil tu terfikir2..

ala.. baru je dapat duduk .. dah berjam aku potong pisang . jgn kan nak duduk, nak borak-borak pun tak sempat . lenguh betul kaki aku ni...

aku pun duk isi dalam plastik.. biasa la kan, ktorang memang dah di latih bungkus laju.. kalau lambat, alamatnye, berlambak la orang tunggu turn kan.. tengah syok2 khayal je kan aku bungkus tu... tiba-tiba customer tu duk lambai2 kat tempat aku nak ambil tu.. aku pun pandang lah dia..

customer : dik... yang ni... (sambil tunjuk kat goreng pisang )

aku pun tengok kat tempat dia tunjuk, and tengok dalam plastik.. Aiyarkkk ! aku pergi isi keropok da...


padan muka !
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers