Followers

Tips buang bulu ketiak

tyra lee | 04:08 | 0Comments |
Views
perempuan lebih risau pasal problem ketiak berbulu berbanding lelaki.  Rasa malu dan kurang selesa pastinya menghantui korang, kan? Lebih-lebih lagi kalau korang kena ejek ngan member-member. hehe .

so, ni ada satu petua untuk menghilangkan bulu ketiak. Bahan-bahan utama yang korang perlukan adalah;

- 10 biji lada sulah

- 3 butir kapur barus

- 1 sudu minyak tanah

Ohh yer, aku tak dapat nak sertakan gambar kapur barus untuk korang. Dah cari, tapi tak jumpa la pulak. Sebagai ganti, saya paparkan pokok kapur barus seperti di bawah. Harap dapatlah tolong sikit. :)

pokok kapur barus
Pokok kapur barus - mypbm.forumtion.com

Seterusnya, bagi menghilangkan bulu ketiak korang, sila ikuti langkah-langkah berikut:

1. Tumbuk semua lada sulah dan kapur barus sehingga halus.

2. Campurkan sesudu minyak tanah kepada campuran di atas dan gaul hingga rata.

3. Kemudian, sapulah minyak tersebut pada ketiak korang sebelum tidur.

Selamat Mencuba!

-petua sejagat


www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers