Followers

Air Teh dalam Tin Susu zaman dulu by daddy!

Unknown | 20:11 | 2Comments |
Views
wey2.. penah tengok tak orang bungkus air teh dalam tin tapi bukan dalam plastik???? 

daddy cerita pasal dulu2 time daddy buka kedai makan.. memang tak pakai plastik. puas daddy terang tapi aku still tak dapat nak imagine. so, daddy dengan senang hati cari tin kosong, daddy tebuk and tunjuk kat aku.. hehe.. lampi (lambat pickup) betul lah..

korang semua nak tahu tak cara 2 nya?? meh nak ajar... aku amik gambar taw.. heee...

memula tebuk kat tengah2, then masukkan tali macam
dalam gambar tu.

tarik keluar tali belah dalam keluar..

tali yang belah bawah tarik keatas penutup tin

tarik sampai jadi camni

ketat kan kat penutup

tutup penutup supaya kemas

okay, dah siap.. daddy cakap " macam tanglung" hee..

aku : daddy, tak jatuh ke letak air dalam tu.. 
daddy : alah, berat air.. berat mana la sangat..
aku : ooooo.....
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

susulemakmanis said... [Reply love]

eh serius,ade ke org buat cmni??hehe..btw,nice blog..sue pon suka green..dah follow..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

betull.. org dulu2 buat camni..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers