Followers

Ma oh ma . ada aje idea dia ek . =,='

tyra lee | 01:17 | 0Comments |
Views

Seperti biasa .. lepas mandi, nampak kat tv cerita kartun . dengan berkemban dengan towel jek , duduk depan tv . CT memang hantu kartun . bagi lah apa2 kartun pun minat . asalkan kartun . ultraman tu bukan katagori kartun pun . so, tak minat la. haha .


time tu ma tengah lipat kain . sambil lipat, sambil nak acah nak tukar channel . CT tak kasi .cite tengah sedap ni , nak alih pulak.. ma pun tah pergi mana , tengok pokok bunga dia kut..

tengah sedap2 tengok tv . tiba2... ma panggil dari luar ..


ma : adik! adik! pergi pakai baju tu... orang datang ni...!!

CT : sapa datang ma??

ma :  Afiq datang ! dengan kawan2 dia .

CT pun ape lagi.. bingkas la cepat , nak masuk bilik kononnya . sambil tu mata melilau tengok kat luar rumah . aikk? tade ponn...

pastu tengok ma gelak2 . pastu ma ckp . hahaha.. tahu pun takut .. . CT pun ape lagi . dah tengok ma gelak camtu ,  CT pun pegi geletek ma sampai ma ketawa kluar air mata. haha . tu la . kenakan org la..

awal tu pun dah pelik . tak kan incik Afieq nak dtg tak bagitaw dulu . hehe . lepas CT masuk bilik, ma dah amik control, tengok cite hindustan . haha
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers