Followers

Beraninye cakap kerja kat A V O N senang.. susah la wey..

tyra lee | 08:58 | 2Comments |
Views
Masuk harini dah nam hari kite kerja kat avon . penah cuti sakit sehari . sebab ? sakit otak . tekanan perasaan . pastu kena ganti datang awal harini . dem ! 


Kat stokis yg kite keje tu , tengah nak buat promosi . Pastu dia pegi amik semua buku2 yang berzaman punya dari tahun 2010 sampai 2012 skrg suruh kite susun ikut tahun . ceh, hangpa ingat senang ka ikut tahun . meh sini nak terang . sila jangan muntah hijau .

(ni fakta)
satu tahun ada 12 bulan , satu bulan ada 2 kempen buku tu . so, satu tahun ada 24 kempen . satu kempen ada dalam 100 buah buku . 100 buku darab 24 kempen ada 2400 buah buku untuk satu tahun . ok, tu baru satu . dah la buku tu bercampur aduk tah ada kempen ni, kempen tu, tahun ni, tahun tu . aaaghh... ponin kpalo den . mana la tak sakit otak .




Kite amik masa 2 hari nak susun semua.. dah siap tu, konon2 boleh la rilex2 yedak . tapi kusangka tenang ke petang . rupanya keretapi yang lalu tengahari . =.='  ish3.. Korang tahu dak majalah avon biasa ada cam suruh try2 kat tangan kita perfume dia tu . ala , yang calit2 tangan kat buku tu . so, kite kena cari benda tu dalam semua buku2 yang dah siap susun tu. aiyooo.... dah susun , rombak balik .


satu buku ada seratus lebih muka surat . nmpak tak dah boleh hafal ni . majority perfume calit tu (sukati aku je bg nama ) ..sekurang2 nya ada 3 perfume yg kita bleh try . 


satu buku hampir la seratus kali belek . tak darab lagi 100 muka surat dengan kempen ke, bulan ke, tahun ke. dah la kerja sorang2 . mana tak sakit tangan duk mengalih muka surat . koyak bahagian yg nak . pastu mata pulak tengok kiri kanan je . letih mata , letih tangan , letih badan . kawasan buku2 pulak berhabuk . adooi.. sabar aje lah CT oii... 

now, macamana rasa? nak sangat kerja kan.. hambek kau . ( biasa kerja kat kedai sendiri.. jadi anak tokey, kerja pun dah macam boss, kita cakap orang ikut aje . sekarang, kita kerja dengan orang.. kita pulak la kena ikut depa  )

tapi takpa . daddy cakap .. pengalaman tak boleh beli dengan sejuta . maksudnya kalau sejuta seposen mybe boleh la kot.. hehehe.. ceq melawak jaa na...

kalau hangpa suka, click sini beberapa kali :) ^^

tak suka? klik sini :)

malas? klik sini ^^
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers