Followers

pengalaman kerja di "SriFesyen Sdn. Bhd."

Unknown | 06:13 | 0Comments |
Views
Hallo readers..! hawau yuu??


aku nak cakap ni.. aku dah habis dah kerja kat SF. Kedai cam sulam2 camtu. Pengalaman yang tak dapat dilupakan. Aku kerja sementara aje kat situ sebab aku ganti pekerja yang belot. by the way, seronok sangat sebab aku memang suka benda2 yang sulam-sulam ni.

pejabat aku.. :)

lagi satu kerja dia relax time pagi sebab customer biasanya datang petang. waktu pagi ktorang siapkan tempahan yang semalam punya. Aku anggar lah kan.. yang datang biasenye polis.. pastu kerja kerajaan. tempah baju korporat.


kerja aku, amik tempahan kat depan . the challenge begin when i dont know how to deal with them, awak semua sedia maklum lah . saya budak baru. tetiba customer tanya pasal logo2, tanya harga, nama letak belah mana semua tu. memang lah gabra. tapi nasib baik lah pandai curi masa tengok supervisor iaitu cik suriyati zulkifli handle smua.

dalam dua hari kerja, aku hafal logo yang biasa sekali dengan harga. Alhamdulillah.. tak ada masalah lagi bahagian depan. hari berikutnya, aku tolong buat design , aku control mesin and last sekali aku dah pandai sulam2 walaupun aku kerja 4 hari aje.. :)

then, last.. gambo2 yang hok setaf. haha

set mesin

test baju yang mustahil utk kte pakai. cntoh mcam
baju chef ni.. 

check mesin kalau ada masalah mesin berhenti tiba2.

kawal mesin yang bapak ni ha.. (padahal action jek) 

ni tujuan berlatih..  :D
www.tips-fb.com

0 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers