Followers

aku bagi penghargaan pada follower aku !

tyra lee | 21:32 | 13Comments |
Views
wah, cantik nombor follower aku tu . kira macam nombor bertuah la. tapi aku bukan kisah pun cantik tak . asalkan nombor tu ada kena mengena dengan kehidupan aku, asal kena aje, kira lawa la nombor aku tu.. :D

ok now, jom tengok sape follower bertuah tu !


jeng..jeng..jeng!!

-
-
-
-




orite..orite.. lawa kan 123?

sebab aku pilih 123 sebab aku dari kecik dah belajar 123, ABC (air batu campur. hhe), alif , ba , ta . alah . bukan aku jer . korang pun same jugak kan . 

in conclusion . saya kunci lirik ini ! (eh2 . salah rancangan !)

follower bertuah tu adalah acheeqa farhana .

i n i k i s a h k i t a

then aku nak kasi ni ha kat cik kiut ni .. :D


ceh, kesayangan ramai la sangat . haha .

lepas ni aku nak cari lagi nombor2 yang cantik then ade kena mengena dengan aku . who's next?? just wait and see.. :D jom follow~

biarkan masa menentukan segalanya .

tata dude . XOXO .

nota dari cik nfz : sory le curi gambar . hehe


www.tips-fb.com

13 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers