Followers

hang out with SHAHIRA SOFIA !

Unknown | 11:20 | 6Comments |
Views
you know what . im happy . :)

24/10/ 2011

pergi kuantan parade dengan my bff (best friend forever ) , shahira sofia also known as pia.. (ceh, skema nye ayat . tukar ! tukar ! tu bukan aku. )

ehem..ehem.. testing suara 1,2,3... 

**************************************************************************

aku nak cte sikit.. ktorang start kenal since form two. time tu dia baru pindah masuk sekolah aku SMKPB (Sekolah Menengah Kebangsaan Paya Besar ) dari skolah cine sjk c chung ching . tapi time tu ktorang mane ade rapat . aku ingat dia sombong .. =,='



pastu form 3, meja dia depan meja aku . aku, fateha, wani dengan pia . jadi macam rapat . then, after PMR, aku dapat keputusan yang membanggakan jugak bagi aku, then aku dgn pia dapat masuk kelas sains tulen. teha dapat masuk kelas account, then wani dapat kelas ape tah . sastera . lepas tu rapat gile3 dgn dia..

***************************************************************************

eh2..  sebenarnye nak cerita pasal hang out kan . hehe.. meh, aku jamu korang dengan gambar2 kitorang .




ni, cik shahira sofia kita . rambut panjang lagi shantik lorr~ ni dah pendek.. kalau dia tengok aku post gambar ni, mahu dia jerit suruh padam ni .. entah2 dia cakap camni..

tyra !! baek padam gambar tu ! kalau awk sayang saya, baik awk padam !

haha



gambar dalam kereta merah yang bertopi kuning. mulut muncung semula jadi ek, tade botox2~


first, isi perut dulu~ 



kitorang jalan punye jalan, themn pergi shopping shawl . 3 helai ~ tengok pia try pakai tudung . lawa ke lawak?

 ha, cakap pasal ni, aku baru tringat satu scene pasal time aku beli kemeja.  time tu aku tengah2 try sarung kemeja . mane lah tahu ketat ke kan. lagipun skrg aku gemuk sangat . ada sorang kakak dtg tengok2 kemeja , then dia pandang aku tiba2 . lama . aku buat biasa je la, ingatkan dia nak tengok kemeja yang aku sarung tu kan.


mati2 aku ingat dia tengok kemeja aku . macam2 kemeja aku try. dia pandang je .. , last2 aku ambil 2 helai je... tiba2 time aku nak bayar tu, nak blah, dia cam nak tahan aku ..

kakak tu : adikk..maaf la (sambil hulur tangan kat muka aku ) akak nak tanye ni .. macamana awak pakai tudung macam ni? puas dah akak tengok dari tadi . tanye je lah, senang . 

aku :  =,=' 


ceh, patot la tengok macam tu . haha ! aku pun aja2 kat dia . dia siap nak bukak lilitan yang aku pakai lagi . tapi aku tak bukak pun . gila ke ape tengah2 orang ramai, buat tutorial . :)


aku perasan jugak, sepanjang aku jalan kat KP haritu, sorang pun aku tak nampak orang yang pakai tudung camtu . aku siap bleh cakap camni kat pia ..

aku : pia, awak tengok pelik ke saya pakai tudung camni? saya tak nampak sorang pun pakai camni. kat sini belum sampai style ni or sy dah ketinggalan zaman .

pia : (**** ) 

haha. aku pun tak ingat dia  cakap ape . so, aku kosongkan ..



buat masa sekarang,  pia sedih sebab ktorang check BMI, alamak.. aku berat gile kut ! sedih~

pia pun sedih .. BMI dia kurang . jauh gile beza ktorang .

lepas da shopping kemeja, ktorang pi the store..


ni la activiti nye~ snap pic dlm fitting room.. jangan pelik tengok dah tukar baju.. standard la tu.. cerita hindustan lagi lah, tak sampai berapa saat dah tukar2 baju kan . hehe .





hohoho !

*************************************************************


www.tips-fb.com

6 00 org doakan tyra sihat:

m said... [Reply love]

bestnya outing n shopping! =)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Azura @ cik buaya said... [Reply love]

wah banyaknya shopping :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
hyz said... [Reply love]

wah ada org minta tlg ajo belit2 tudung nampak.. hak2...

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@mya :

actually dah lama tak shopping . tu yang cam orang gila tu . hehe

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@azura :

sekali sekala . :D

mengabiskan pitih . hehe

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

@hyz :

tu lah, gelagat kakak tu kelaka la . muka curious je . hheehe .

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers