Followers

hukum menyebut OMG.

Unknown | 20:16 | 2Comments |
Views
korang mesti biasa kan sebut O.M.G. (oh, my god) . aku pun selalu guna. kadang2, O.M.K (oh, mak kau) , kadang2 O.M.D (oh, mak datuk) tak tahu pun hukum2 ni. then tadi ter jumpa ni kat facebook. pastu ade lebih 500 lebih hujah and pandangan dari kawan-kawan kat situ. so, aku petik la sikit kan. 


antara comment mereka-mereka :


 kebanyakan yang aku baca mesti cakap 'berdasarkan niat.. korang tgk yang ni pulak sikit2 balas dari yang atas tu. :


wallahualam. aku cdangkan, tak payah guna OMG dah lepas ni. bukan ape. kalau korang mahir sangat ilmu agama and yakin benda tu betul, its okay. up to you. tapi kalau korang mengaji pun tergagap, jangan hujah pasal agama . bak kata daddy aku . "jangan jual agama kerana dunia ! " simpan kata-kata tu okeh . tak berbaloi kawan2. 




www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

stellaizz said... [Reply love]

xpenah guna kan perkataan OMG :)

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

wallahualam~

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers