Followers

port kentut terbaik punye ! (menghalang bau)

tyra lee | 05:40 | 6Comments |
Views
korang mesti biasa kan, time nak kentut, tak tahu nak kentut kat mana.  takut-takut berbau plak kan. so, aku cadangkan tempat2 ni.. <3 :)

1- DEKAT PASAR
cube pegi pasar, try kentut lam pasar.nak lgi berkesan kentut ditempat org menjual ayam atau ikan.

2- DALAM AIR
perkara ney dah terbukti dan biase korang buat kan?
xpernah ade bau pown cuma buih je.. giant cte doremon pun pernah buat. siap ukur lagi buih tu. haha., 

3- BILA KORANG X MANDI
pastikan tak mandi lebih dari sehari. Biar bau badan korang tu berperam..lepas tu cube kentut..mesti org len x perasan sebab org ingt bau badan korang.

4- BILA TUTUP HIDUNG
bunyik macam kelakar tp memang pown.cube korang kentut pastu tutup idung mmg x bau tapi kalu tutup mate bau x?

5- DI KEDAI MINYAK WANGI
kentut la banyak mane pown.wangi je memanjang tapi kalu bau jugak kentut korang memang da sampai AAA PLUS...

6- DI TEMPAT PELUPUSAN SAMPAH
kalau korang nak cube tahap kebusukan kentut korang dengan sampah cubelah kentut kat sini. kalau ade bau jugak, itu tandanya kentut korang mmg tahap gaban.

7- DALAM JAMBAN
pergi carik jamban yang dah lapan tahun yang x diservis, kentut dlm tu.pergi la cube bau ke x...pegi la, pegi la.

8- DISEBELAH MEMBER BERHATI BUSUK
bukan takat hati busuk, semua busuk la...mulut ,mata, hidung , kaki, dengki, suka ngumpat,, fitnah. pergi terus je kentut depan muke die.



www.tips-fb.com

6 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers