Followers

selamat menjadi tunangan orang ye tyra .

tyra lee | 21:03 | 6Comments |
Views
lepas baca pasal post ''menjadi tunang orang tanpa kita sedar" kat >sini< . then aku da sedar .. yg aku ni adalah tunang orang ! then HARAM bagi orang lain utk pinang aku kalau dyorang tahu . huyohh . cam tak percaya . :) (muka gatal)

incik afiq selalu cakap kat aku...

saya nak kahwin dengan awk sorang je..

saya sayang awak sampai mati ..

saya sayang awak infinity ..

saya bersyukur sangat dapat awak .

yang paling best ... dia cakap ..

tade orang lain boleh amik awk dari saya..
dan tade yang lain boleh amik saya dari awak .
cinta kita hanya untuk kita.. <3
saya sayang awak sampai saya mati .

awak, saya pun sama . saya sayang awk . kita teruskan perjuangan kita dekat UiTM . then realize kan impian kita . tak salah merancang. tapi kita kena redha Allah s.w.t yang menentukan . doakan semoga jodoh kita panjang . saya sayang awk sampai bila-bila . 



www.tips-fb.com

6 00 org doakan tyra sihat:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers