Followers

Contest laju! Sapa2 yg nak letak banner kat blog aku dgr sini..

Unknown | 23:30 | 2Comments |
Views
 orang first yang comment kat entry ni beserta link blog/banner dia, Aku akan tempekkan banner dia dalam blog aku selama sebulan. 

syarat nak menang:
masa aku check blog korang, banner aku kat bawah ni ade kat sidebar korang.

 
 
copy banner kat atas


Tarikh mula, 18/11/2012 pukul 06.15pm
Tarikh tutup, 18/11/2012 pukul 11.59pm

senang kan. 
www.tips-fb.com

2 00 org doakan tyra sihat:

Nisha said... [Reply love]

Done :)

http://myon9diari.blogspot.com/

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Unknown said... [Reply love]

..contest banner lagi..weeee..;-)..

Terima Kasih kerana komen pada artikel ini ^by Cik Tyra Lee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

saya sayang awak

Daisypath Anniversary tickers